فرشید طالبی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برد مقابل بحرین سیلی به کسانی بود که نمی‌توانند موفقیت ایران را ببینند/ برای صعود به جام جهانی باید بیشتر تلاش کنیم

۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۹۰۹۰۲
برد مقابل بحرین سیلی به کسانی بود که نمی‌توانند موفقیت ایران را ببینند/ برای صعود به جام جهانی باید بیشتر تلاش کنیم
پیشکسوت فوتبال گفت: امیدوارم تیم ملی مقابل عراق موفق باشد و پس از عبور از این مرحله بتواند خود را برای مرحله بعدی که رقبای سرسخت تری در انتظارمان هستند آماده کند.

فرشید طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: در حال حاضر شرایط تیم ملی به گونه ای است که ما فقط باید به فکر برد در 2 بازی آینده و صعود از گروهمان باشیم. تیم ملی ما این روزها از شرایط خوبش فاصله گرفته و نسبت به گذشته افت کرده است. ضمن اینکه میزبانی بحرین و نداشتن بازی تدارکاتی هم کار را برای ما سخت کرد اما خوشبختانه تیم ما با همه شرایط سختی که داشت مقابله کرد و تا الان توانسته از 2 بازی 6 امتیاز بگیرد. باید به این موضوع توجه کنیم که ما تغییر سرمربی و بازیکن داشته ایم و به زمان نیاز داریم تا هماهنگی لازم بین سرمربی و بازیکنان ایجاد شود اما با این حال برد ارزشمندی در خانه بحرین به دست آوردیم که چک محکمی به AFC و همه کشورهایی بود که نمی خواهند موفقیت فوتبال ایران را ببینند.

او ادامه داد: ما در شرایط حساس و دشواری قرار گرفته ایم. بازی با هنگ کنگ خوب نبودیم و از تیم ملی همیشگی مان فاصله داشتیم اما در بازی با بحرین به ویژه در نیمه دوم اتفاقات خوبی رخ داد و ستاره های تیم ملی به ویژه آزمون و طارمی که در حال حاضر از اعتبار فوتبال ایران در دنیا دفاع می کنند شرایط را تغییر دادند تا برد باارزشی به دست بیاوریم. برای بازی با عراق هم بچه ها باید از نظر روحی و روانی بالا باشند و اتفاق خوبی را رقم بزنند. فوتبال عراق شبیه فوتبال ایران است با این تفاوت که در برخی موارد آنها از ما قوی تر هستند و در بعضی از نقاط هم ما قدرت بیشتری داریم. با این حال عراق تیمی خوب با ستاره های بزرگ است اما با روحیه و توانایی که در بچه های ایران سراغ دارم می توانیم با یک ریکاوری مناسب عراق را هم شکست دهیم.

مدافع اسبق تیم های سپاهان و تراکتورسازی گفت: اینکه الان تیم ملی ایران در چنین شرایط استرس زایی قرار دارد و کار صعود سخت شده به خاطر خیانت داخلی ها است. وقتی کشورهایی مثل بحرین و هند میزبانی می گیرند و ایران از این امتیاز محروم می شود به خاطر افراد خائنی است که فقط به فکر حفظ صندلی خود هستند و منافع ملی برایشان مهم نیست. با این حال امیدوارم تیم ملی مقابل عراق موفق باشد و پس از عبور از این مرحله بتواند خود را برای مرحله بعدی که رقبای سرسخت تری در انتظارمان هستند آماده کند. 3/5

نظر شما