حسن رنگرز در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پیش‌بینی کسب مدال المپیک سخت است/ انتظار داریم مسئولین بیشتر در کنار تیم باشند

۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۰۶:۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۱۹۰۹۴۱
پیش‌بینی کسب مدال المپیک سخت است/ انتظار داریم مسئولین بیشتر در کنار تیم باشند
کارشناس کشتی گفت: انتظار داریم مسئولین بیشتر در کنار تیم باشند.

به گزارش برنا، مرکز بین المللی IFBB در ایران با حضور مقامات ورزشی و سیاسی آغاز به کار کرد.

در مراسم افتتاحیه مرکز بین المللی IFBB در ایران علاوه بر عبدالمهدی نصیرزاده رئیس و سایر اعضای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، طهماسبی مدیرکل دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان، آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، هادی بشیریان رئیس فدراسیون ورزشهای دانشگاهی و احمد صفری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

حسن رنگرز، پیشکسوت کشتی ضمن تبریک به فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به خبرنگار برنا گفت: اقدام بسیار خوبی است که قطعا در آینده می‌تواند از نظر علمی کمک زیادی به مربیان و سایر فعالین این رشته کند.  

رنگرز درخصوص آخرین وضعیت کشتی برای حضور در المپیک گفت: خوشبختانه اردوهای تیم‌ ملی بسیار خوب و منظم زیر نظر کادر فنی در حال پیگیری است. البته انتظار داریم مسئولین در این شرایط بیشتر در کنار کشتی باشند تا به امید خدا تیم در شرایط ایده آل‌تری راهی مسابقات شود و نتایج درخشانی را کسب کند. 

او در پایان گفت: پیش‌بینی کسب مدال المپیک بسیار سخت است و بیشتر برمی‌گردد به شرایط روحی و جسمی ورزشکار در روز مسابقه، البته همه امیدواریم که صاحب مدال طلا شویم ولی در مورد تعداد آن نمی‌توان نظر داد. 3

نظر شما