ایران - کامبوج

پیش درآمدی برای بازی بزرگ/ کامبوج حریف تمرینی شاگردان اسکوچیچ

۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۹۰۹۴۹
پیش درآمدی برای بازی بزرگ/ کامبوج حریف تمرینی شاگردان اسکوچیچ
سومین بازی تیم ملی ایران در چارچوب دور برگشت مسابقات گروه C انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا از ساعت 19 امروز در ورزشگاه ملی بحرین برگزار می‌شود و ایران در این دیدار باید به مصاف کامبوج برود.

به گزارش برنا؛ در ادامه بازی های تیم ملی در مسیر برای صعود به جام جهانی مردان ایران در برابر کامبوج بازی تمرینی خوبی را پیش روی دارد که می تواند پیش زمینه ای برای موفقیت این تیم در تقابل برابر تیم ملی عراق باشد.

تیم ملی ایران در حالی  مقابل  حریف نه چندان مطرح خود به میدان می رود که می توان گفت این بازی می تواند برای شاگردان اسکوچیچ دیداری تدارکاتی در قالب بازی رسمی باشد.

با توجه به این که تیم کره شمالی از ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی انصراف داده است و نتایج بازی های تیم های انتهایی جدول در گروه ها ارزشی برای تیم ملی ایران در این رقابت ها  ندارد به همین جهت قابل پیش بینی است که سرمربی کروات ایران به این بازی به چشم یک دیدار دوستانه و آماده سازی در آستانه مسابقه حساس برابر عراق چشم می دوزد و بدین ترتیب ایران برای تقابل با این حریف هیچ دغدغه ای ندارد.

اسکوچیچ که در 5 حضور روی نیمکت تیم ملی ایران 5 پیروزی شیرین را به دست آورده است در آستانه دیدار ششم خود به عنوان مرد اول نیمکت داغ ایران در تلاش است تا پیروزی دیگری را به دست آورده و خودش و تیمش با روحیه بالایی برای بازی برابر عراق آماده شود.

در حالی که تعدادی از بازیکنان تاثیرگذار ایران در آستانه این دیدار تک اخطاره هستند، این موضوع و شرایط خاص جوی و فشار بازی های قبل از جمله دلایلی است که می تواند کادر فنی تیم ملی را مجاب کرده که برای این بازی به تعدادی از مهره های اصلی ایران استراحت داده و در برابر کامبوج ترکیبی جدید و متفاوت را راهی میدان کند.

ایران در شرایطی باید در این بازی روبروی کامبوج به میدان برود که در بازی رفت و در شرایطی که مارک ویلموتس سکان هدایت ایران را برعهده داشت حریفش را گلباران کرد و موفق شد با 14 گل این تیم را در استادیوم آزادی گلباران کند و حالا پیش بینی می شود در بازی برگشت هم شاگردان اسکوچیچ بتوانند حریف خود را با نتیجه پرگلی شکست دهند.

کامبوج در حالی در بازی امشب باید روبروی ایران قرار بگیرد که این تیم در آخرین بازی خود در این رقابت ها با شکست 4 بر یک مقابل عراق بازی خود را به پایان رساند تا بدون هیچ انگیزه و امیدی خود را برای جدال برابر شاگردان پرانگیزه دراگان اسکوچیچ آماده کند. 3/5

نظر شما