ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

جای مربی تیم ملی بودم به نفرات اصلی استراحت می‌دادم/ اطمینان دارم با سرگروهی صعود می‌کنیم

۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۰۴:۳۶:۱۹
کد خبر: ۱۱۹۰۹۷۵
جای مربی تیم ملی بودم به نفرات اصلی استراحت می‌دادم/ اطمینان دارم با سرگروهی صعود می‌کنیم
پیشکشوت تیم ملی گفت: من اطمینان دارم در این بازی هم برتری کامل از آن ما خواهد شد و می توانیم این تیم را با گل های فراوان شکست دهیم و با روحیه خود را برای دیدار مقابل عراق آماده کنیم.

ضیا عربشاهی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی امشب تیم ملی در برابر کامبوج تاکید کرد: تیم کامبوج حریف مشکلی برای ایران نیست و ملی پوشان ما می توانند به راحتی این تیم را شکست دهند.

او در ادامه اظهار داشت: تیم ما در دور رفت موفق شد با 14 گل این تیم را شکست دهد و در بازی های قبلی خود هم به تمام تیم های این گروه باخته است و تیم نمی تواند برای ما مشکل ساز شود.

این پیشکسوت فوتبال در خصوص شرایط حال حاضر تیم ملی تصریح کرد: قبل از بازی مقابل بحرین بعضی ها این تیم را در بوق و کرنا کردند اما مشخص شد بحرین هم تیمی نبود که بخواهد برای ما خطری ایجاد کند. تیم ایران در حال حاضر به لحاظ فنی و فوتبالی شرایط خوبی دارد. بازیکنان خوبی که در تیم ملی داریم و از این نظر کمبودی را احساس نمی کنیم و نشان دادیم یک سر و گردن از تمام تیم های غرب آسیا بالاتر هستیم. 

او در مورد پیش بینی اش از بازی برابر کامبوج گفت: من اطمینان دارم در این بازی هم برتری کامل از آن ما خواهد شد و می توانیم این تیم را با گل های فراوان شکست دهیم و با روحیه خود را برای دیدار مقابل عراق آماده کنیم.

بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی ضمن تمجید از آمادگی فنی بالای تیم ایران به خبرنگار برنا خاطرنشان کرد: تیم ما از نظر قوی شرایط خوبی دارد و شاید تنها مشکل ما برخی ناهماهنگی ها بین بازیکنان است که این موضوع هم ناشی از این است که این نفرات کمتر در کنار هم بازی کرده اند و رفته رفته این مشکل هم در حال برطرف شدن است. به اعتقاد من تیم ملی ما اگر از نظر سرعت پیشرفت کند با سبک بازی که در حال  حاضر از  تیم ملی شاهد هستیم این تیم چیزی از تیم های اروپایی کم ندارد. من اطمینان دارم به عنوان تیم اول صعود می کنیم. 

او در خصوص ایجاد تغییرات احتمالی در ترکیب ایران برای دیدار روبروی کامبوج گفت: من اگر به جای کادرفنی ایران بودم حتما برای این بازی ترکیب جدیدی را به میدان می فرستادم. ما نفرات خوب و آماده ای را در اردوی تیم ملی داریم و این بازی فرصت خوبی است که نفراتی که کمتر بازی کرده اند نیز برای تیم ملی به میدان بروند. این در حالی است که برخی از مهره ای اصلی ایران تک اخطاره هستند و با بازی ندادن به این نفرات از خطر محرومیت آنها جلوگیری می شوند، ضمن این که شرایط جوی بحرین باعث شده تعدادی از بازیکنان ما خسته شوند و این فرصت خوبی است که تیم با استراحت و ریکاوری خوب برای بازی مهمی که در برابر عراق داریم، آماده تر شوند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز