بهنام محمودی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مقابل آلمان بسیار نوسان داشتیم/ بازیکنان جوان در المپیک هم می‌توانند به تیم کمک کنند

۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۹۱۱۵۵
مقابل آلمان بسیار نوسان داشتیم/ بازیکنان جوان در المپیک هم می‌توانند به تیم کمک کنند
کارشناس والیبال گفت: مقابل تیم ملی والیبال آلمان بسیار نوسان داشتیم.

تیم ملی والیبال ایران در نهمین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه 3 بر 2 مغلوب تیم ملی والیبال آلمان شد.

بهنام محمودی، کارشناس والیبال درباره عملکرد تیم ملی کشورمان در این بازی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: متاسفانه در بازی مقابل آلمان بسیار نوسان داشتیم. البته که آلکنو مدام ترکیب را تغییر می دهد تا یک به یک بازیکنان را محک بزند و نقاط ضعف و قوت تیم را به خوبی شناسایی کند. در این دیدار هم باز این بازیکنان جوان بودند که در میدان بیشتر بازی کردند و انصافا آرمان صالحی برخلاف انتظارات بسیار خوب ظاهر شد.

او با اشاره به جایگاه احتمالی ایران در لیگ ملت‌های 2021 بیان کرد: هدف اصلی ما المپیک است. در دو هفته پایانی هم بازی های سختی را در پیش داریم که باید بیشتر از این ها دقت به خرج بدهیم. من از ابتدا هم گفته ام که این دوره به احتمال زیاد در رده بین 5 تا 8 قرار خواهیم گرفت.

محمودی گفت: همانطور که همیشه گفته شده این بازی ها بیشتر در جهت آماده سازی تیم برای حضور موفق در المپیک توکیو است اما باید پذیرفت که آنجا شرایط کاملا متفاوت است و همه تیم ها با ترکیب کامل آماده و صرف یک هدف واحد آنهم درخشیدن در این میدان بزرگ شرکت خواهند کرد. البته که تیم ما هم بسیار خوب است به ویژه بازیکنان جوانی مانند آرمان صالحی، صابر کاظمی و میثم صالحی می توانند در المپیک به تیم کمک کنند. 3

نظر شما