استرالیا و چین سهمیه المپیک گرفتند؛

بازگشت ملی‌پوشان ساحلی به تهران

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۳:۲۵
کد خبر: ۱۱۹۸۸۴۹
تیم‌های ملی والیبال ساحلی مردان استرالیا و زنان چین با کسب مقام قهرمانی در رقابت‌های انتخابی المپیک، به عنوان نماینده آسیا و اقیانوسیه سهمیه المپیک توکیو گرفتند.

به گزارش برنا، مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک در قاره آسیا امروز در شهر ناخون پاتوم تایلند به پایان رسید.

در گروه مردان این رقابت‌ها تیم‌های ملی والیبال ساحلی استرالیا که با پنج هزار و 81 امتیاز در سید دوم این مسابقات قرار داشتند، با کسب سه برد متوالی برابر عمان، ایران و اندونزی به مقام قهرمانی دست یافتند و سهمیه المپیک دریافت کردند.

تیم‌های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران نیز که با سه هزار و پانصد امتیاز در سید سوم این رقابت‌ها قرار داشتند، در روز نخست موفق به حذف قطر شدند، اما در مرحله نیمه نهایی مغلوب استرالیا شدند و از دور رقابت‌ کنار رفتند. ملی‌پوشان ساحلی کشورمان بامداد امروز وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شدند و به کشور بازگشتند.

کشورهای چین، استرالیا، ژاپن، تایلند، جمهوری وانواتو، نیوزیلند، قزاقستان و اندونزی در گروه زنان این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر رفتند و تیم‌های ملی والیبال ساحلی چین با کسب مقام قهرمانی سهمیه المپیک دریافت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز