شاهین موسوی:

برای جنگیدن به توکیو می‌روم نه سفر!

۱۴۰۰/۰۴/۰۹ - ۰۷:۴۵:۴۵
کد خبر: ۱۲۰۰۰۹۸
برای جنگیدن به توکیو می‌روم نه سفر!
بوکسور المپیکی ایران گفت: نمی‌خواهم فقط مسافر المپیک توکیو باشم بلکه برای جنگیدن و کسب مدال به توکیو خواهم رفت.

به گزارش برنا، شاهین موسوی، بوکسور المپیکی با تاکید بر اینکه در المپیک حریف ضعیف وجود ندارد، گفت: برترین های هر رشته ورزشی به المپیک راه پیدا می کنند به همین جهت حریف ضعیف معنا ندارد. با اکثر حریفان آسیایی خود تجربه رقابت دارم و می دانم که بوکسورهای آسیایی رقیبان سرسختی محسوب می شوند.

او ادامه داد: البته اروپا نیز بوکسورهای خوبی دارد و به طور کلی مبارزات سختی پیش رو داریم اما قدرت حریفان بی اهمیت است و مهم این است که ما بهترین عملکرد خود را داشته باشیم.  برای حضور در المپیک توکیو چندین سال زحمت کشیدم و برای جنگیدن می روم نه سفر! نمی خواهم فقط مسافر توکیو باشم و می خواهم با مدال به کشور بازگردم.

موسوی درباره حمایت های کمیته ملی المپیک گفت: خدا را شکر می کنم که کمیته ملی المپیک حقوق ها را به موقع پرداخت کرد. کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با توجه به حجم بالای وظایف و کارهایشان حمایت خوبی داشتند و به نفع ورزشکاران عمل کردند اما از هیئت تهران توقع بیشتری داشتیم که متاسفانه آنطور که باید نبود.

بوکسور المپیکی کشورمان درخصوص شعار کاروان ایران در المپیک (همه برای ایران) گفت: با شنیدن شعار کاروان احساساتی شدم و عرق ملی ام به جوش آمد، همه ما فقط با یک هدف مشترک آن هم برای بالا بردن پرچم ایران به توکیو می رویم و خودمان در درجه دوم قرار داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز