فولادی‌ها بازی را زود شروع کرده‌اند؛

پولتیک نخ‌نما شده قرمزها برای تقابل با گل‌محمدی!

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۲۰۱۴۰۴
پولتیک نخ‌نما شده قرمزها برای تقابل با گل‌محمدی!
حساسیت بالای امتیازات بازی فولاد و پرسپولیس باعث شده تا کادر فنی و مسئولان قرمزهای اهوازی تدابیر ویژه و شاید بهتر است بگوییم پولتیک نه چندان قابل باوری را برای این دیدار داشته باشند.

به گزارش برنا؛ همان قدر که پیروزی و کسب 3 امتیاز در اهواز برای پرسپولیسی ها مهم و حیاتی است، شاگردان جواد نکونام برای ادامه کورس کسب سهمیه آسیایی حساب ویژه ای را روی بازی های باقی مانده خود به خصوص دیدارهای خانگی شان باز کرده اند.

در شرایطی که موفقیت در این دیدار برای شاگردان نکونام مهم است به نظر می رسد مسئولان این تیم به منظور بالا بردن شانس موفقیت شان در این بازی جریان سازی ویژه ای را قبل از سوت آغاز این دیدار استارت زده اند تا پرسپولیسی ها را در اهواز غافلگیر کنند.

در حالی که از اهواز خبر می رسد نفراتی چون مهران موسوی، زبیر نیک‌نفس، لوسیانو پریرا، ایوب والی، صابر حردانی، سینا شاه عباسی و عارف غلامپور مصدومان قطعی فولاد برای بازی با پرسپولیس هستند و میلاد بدرقه و عارف آغاسی به دلیل ابتلا به کرونا بعید است در ترکیب تیم مقابل پرسپولیس قرار بگیرند، از جمع این نفرات تنها پریرا بازیکن اصلی و فیکس فولادی ها محسوب می شود و نفرات دیگر مدت هاست جایی در ترکیب اصلی فولاد ندارند. 

از این جمع ایوب والی پس از جراحی پای مصدومش مدت زیادی است که در ترکیب فولادی ها حضور ندارد و نفرات دیگر از این لیست نیز مدت هاست جایی در پازل تاکتیکی اصلی کادر فنی فولاد ندارند و تنها زبیر نیک نفس بازیکنی است که بعضا به عنوان یار تعویضی برای این تیم به میدان می رود.

از اهواز خبر می رسد آیاندا پاتوسی بازیکن خارجی فولاد هم که با مشکل مصدومیت روبرو است برای دیدار برابر پرسپولیس با مشکل چندانی مواجه نیست و به احتمال فراوان مقابل شاگردان گل محمدی در ترکیب اصلی فولاد به میدان خواهد رفت.

در مجموع به نظر می رسد حساسیت بالای این دیدار و امتیازات ارزشمند این بازی برای فولاد، باعث شد، فولادی ها پولتیک نه چندان محکمی را منتشر کنند تا بدین ترتیب پرسپولیسی ها را برای دیدار پیش رو برای شناسایی ترکیب اصلی این تیم دچار سردرگمی کنند!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز