شادی مهینی:

نوجوانان ملی‌پوش هر بازی بهتر از بازی قبل ظاهر شدند

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۰۹:۲۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۳۸۰۵
نوجوانان ملی‌پوش هر بازی بهتر از بازی قبل ظاهر شدند
سرمربی تیم نوجوانان امیدوار است سرمایه‌های نوجوان بتوانند پشتوانه‌ای قوی برای تیم جوانان در دو سال آینده باشند.

به گزارش برنا، شادی مهینی پس از کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات زیر 17 سال دختران کافا 2021 گفت: پیش از هر چیز از میزبانی شایسته تاجیکستان تشکر می کنم. در شرایطی به این مقام رسیدیم که  سخت ترین لحظه های عمر 24 ساله مربیگری ام را تجریه کردم. اول از همه جا دارد از تمامی اعضای کادرم به ویژه کادر پزشکی که شبانه روز در این راه سخت زحمت کشیدن، تشکر کنم.

وی در ادامه درخصوص بازی ایران برابر تاجیکستان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود، تیم حریف هم بازی بسیار خوبی انجام داد و یک تیم فوق العاده بود. با همدلی و هماهنگی بچه ها توانستیم پیروز میدان باشیم. تاجیکستان در فوتبال پایه پیشرفت چشمگیرى داشته و به یکى از قدرت هاى فوتبال آسیا تبدیل شده است. نوجوانان ملی پوش هر بازی بهتر از بازی قبل ظاهر شدند و این نشان دهنده درک و شعور فوتبال آنهاست. این نایب قهرمانی را به همه استعدادیاب های عزیزم در سطح کشور که ظرف یک ماه توانستند بهترین ها را به تیم ملی معرفی کنند، تقدیم می کنم. نیمی از این بازیکنان برای اولین بار بود که در مسابقات رسمی حضور پیدا می کردند.

مهینی درخصوص حضور تیم ازبکستان در این مسابقات گفت: این تیم در شرایط بسیار آماده چه از لحاظ بدنی و چه از لحاظ تاکتیکی در این تورنمنت شرکت کرد و‌ همه می دانیم که فوتبال را بصورت آکادمی از رده های زیر 10 و 12 و 14 سال و… بصورت مستمر ادامه می دهد. بازی زیبای تیم ایران در مقابل این تیم نشانگر توانمندی بالای فوتبال بانوان ایران است.

سرمربی تیم نوجوانان در ادامه اظهار داشت: ما برای حضور در این تورنمنت فقط دو مرحله اردوی تدارکاتی و یک مرحله اردوی انتخابی داشتیم اما ایمان دارم که بازیکنانم از هیچ تلاشی دریغ نکردند و از نظرم بازیکنانم قهرمان این تورنمنت هستند.

وی بیان کرد: این بچه ها به حضور در مسابقات نیاز دارند و در غیر اینصورت رشد نمی کنند. حقیقت این است که فوتبال به خاطر همین استعدادها و این بچه ها وجود دارد. با وجود شرایط کرونا و محدودیت هایى که وجود دارد واقعا باید از توجه و حمایت فدراسیون فوتبال و در راس آن شهاب الدین عزیزی خادم و همچنین کمیته بانوان تشکر کنم که فرصت حضور در این رقابتها را فراهم کردند. امید است این سرمایه های نوجوان بتوانند پشتوانه ای قوی برای تیم جوانان در دو سال آینده باشند.

مهینی گفت: آنچه مسلم است این رده سنی نیاز به توجه زیادی دارد و این موضوع از حساسیت بالایی برخوردار است. زیرا با توجه به نداشتن لیگ در این رده، عدم آکادمی و فوتبال حرفه ای در سطح کشور برای نوجوانان همچنین صرف هزینه های فراوان برای همین نفرات، رها کردن نوجوانان مفید نخواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز