هزینه ۷۰۰ میلیونی قضاوت یک داور برای دربی!

۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۵:۳۳:۱۴
کد خبر: ۱۲۰۴۲۵۲
هزینه ۷۰۰ میلیونی قضاوت یک داور برای دربی!
اقامت داور سرشناس ایرانی در استرالیا، سوت زدن او در دربی را تبدیل به امری محال کرده است.

به گزارش برنا؛ علیرضا فغانی در حال حاضر مقیم کشور استرالیا است و کشور استرالیا قوانین خاصی درباره کرونا دارد که آمدن فغانی را غیر ممکن می کند.

در استرالیا به جز شهر سیدنی، ریشه کرونا تقریبا کنده شده است اما مساله این است که قوانین سفت و سخت کرونایی در کشور استرالیا حضور فغانی برای قضاوت بازی استقلال و پرسپولیس در یک چهارم نهایی جام حذفی را در هاله ای از ابهام برده است. بر اساس این قوانین خروج اتباع استرالیایی به خارج از کشور در حالت اخیر، بسیار کم امکان وقوع دارد ضمن این که اگر دلیل منطقی از سوی افراد وجود داشته باشد این اتباع در 2 صورت حق خروج از کشور را دارند اول این که با پرواز چارتر که هزینه اش حدود 40 هزار دلار استرالیا است که حدودا بیش از 700 میلیون هزینه بر می دارد خارج شوند و دوم این که هنگام برگشت 20 روز باید در قرنطینه سپری کنند، این در حالی است که مرگ و میر بر اثر کرونا در استرالیا تقریبا به صفر رسیده و میزان ابتلا فقط در سیدنی تا حدی وجود دارد، بر این اساس باید گفت احتمال حضور فغانی در ایران چیزی در حدود صفر درصد امکان پذیر است و یک داور داخل کشورمان باید بازی بین 2 تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب جام حذفی که روز پنجشنبه 24 تیر ماه در تهران و در ورزشگاه آزادی برگزار می شود را سوت بزند.

استرالیا از جمله کشورهایی است که قوانین کرونایی بسیار سختی دارد به همین علت است که تیم ملی استرالیا برای میزبانی از رقبای خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی مشکل دارد و اعلام کرده تمایلش به برگزاری مسابقات در یک کشور ثالث به طور متمرکز است.

شهاب عزیزی خادم ساعتی پیش در مصاحبه ای ادعا کرد از علیرضا فغانی درخواست شده در هفته های پایانی لیگ برتر و بازی های نهایی جام حذفی قضاوت کند و با این حساب باید حضور فغانی در بازی دربی حذفی را منتفی دانست.

 

 

نظر شما