رضا ترابیان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس می‌تواند گلات قهرمانی را جشن بگیرد/ کنار زدن استقلال ممکن خواهد بود

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۰۴۸۳۶
پرسپولیس می‌تواند گلات قهرمانی را جشن بگیرد/ کنار زدن استقلال ممکن خواهد بود
مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس که روی کاغذ بازی‌های ساده‌تری در مقایسه با سپاهان دارد شانس اول قهرمانی در لیگ بیستم است.

رضا ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی شیرین تیم فوتبال پرسپولیس برابر آلومینیوم اظهار داشت: پرسپولیس برای ادامه کورس بالانشینی به این برد نیاز داشت و این تیم با ارائه نمایشی خوب برابر حریف موفق شد ضمن کسب 3 امتیاز مهم در تهران، جایگاه خود را در جدول رده بندی حفظ کند.

او تاکید کرد: در این دیدار شاید خیلی ها نگران جای خالی سیدجلال بودند که در دقیقه 90 از ترکیب دور شد اما پرسپولیس با نیمکت خوب و درایت یحیی گل محمدی توانست بهترین ترکیب را در این بازی به میدان بفرستد و در نهایت پیروزی شیرینی را به دست آورد. بازیکنان نشان داده اند به بلوغ فکری و فوتبالی خوبی رسیده اند و قدر جایگاه و شرایطی را که در آن حضور دارند را به خوبی می دانند و برای قهرمانی شان همه جوره تلاش می کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد رقابت برای قهرمانی در لیگ افزود: با پیروزی پرسپولیس و سپاهان رقابت و داستان قهرمانی برای این دو تیم همچنان ادامه دارد و پرسپولیس که روی کاغذ بازی های ساده تری در مقایسه با سپاهان دارد شانس اول قهرمانی است و می تواند گلات قهرمانی را از آن خود کند.

ترابیان ضمن تمجید از مهاجمان پرسپولیس در بازی‌های اخیر درخصوص درخشش زوج ترابی و مغانلو به خبرنگار برنا گفت: در این دیدار درخشش خوبی را از این دو چهره شاخص پرسپولیس شاهد بودیم و همکاری تماشایی این دو منجر به ثمر رسیدن 2 گل خوب برای پرسپولیس شد. به یاد دارم زمانی را که خیلی از اهالی فوتبال و پیشکسوتان به یحیی انتقاد می کردند که نباید ترابی را به پرسپولیس برگرداند که همان موقع هم با این نظریه مخالف بودم چرا که به توانایی های بازیکنی مثل ترابی اعتقاد داشتم و می دانستم او می تواند کمک حال تیم شود، اتفاقی که این روزها شاهدش هستیم و می بینیم ترابی در کنار دیگر بازیکنان پرسپولیس مثل آل کثیر، عالیشاه، نورالهی و... چقدر موثر و مفید است و اعتماد یحیی به او به خوبی پاسخ داده شده است.

پیشکسوت پرسپولیس اشاره‌ای به دیدار مهم پرسپولیس در دربی جام حذفی داشت و گفت: به نظر من این دربی، دیداری جالبی خواهد شد. در حالی که پرسپولیس امید و شانس اول قهرمانی در هر دو جام است، استقلال هم در بازی های اخیرش روند خوبی داشته و تقابل دو تیم در این شرایط می تواند جذاب باشد. البته من اعتقاد دارم بررسی شرایط دو تیم نشان می دهد که برای این دربی کفه ترازو به سود پرسپولیس سنگین تر است. تجربه بازی های دو تیم نشان داده که دربی دیداری جدا از معادلات جدول و شرایط قبلی تیم ها است و به نظرم شانس پرسپولیس بیشتر از استقلال است و پیش بینی ام هم از این بازی این است که تیم گل محمدی در 90 دقیقه به برتری رسیده و به مرحله بعدی صعود می کند. پرسپولیس در حال حاضر نفراتی را دارد که می توانند زمانی که کار گره می خورد، سرنوشت بازی ها را عوض کنند و این فاکتور به سود قرمزپوشان خواهد بود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز