حسن روشن:

پیشکسوتان حامی ابطحی هستند

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۱:۴۵:۱۸
کد خبر: ۱۲۰۵۰۶۵
پیشکسوتان حامی ابطحی هستند
حسن روشن بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و استقلال معتقد است که عملکرد ابطحی از بدو ورود به صندوق بسیار مثبت و سازنده بوده است و تحولات بی سابقه ای را در این مجموعه ایجاد کرده است.

به گزارش برنا، حسن روشن، پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: از روزی که دکتر ابطحی را شناختم بدون اینکه ذره ای بخواهم تملق کنم بسیار به آینده مجموعه صندوق امیدوار شدم. وی در طول دوران خدمت خود بسیار مثبت و سازنده عمل کرد و تا آنجا که من می دانم همه پیشکسوتان از او راضی هستند و امیدوارم خداوند هم از ایشان راضی باشد.

وی در ادامه بیان داشت: به مسائل مالی کاری ندارم، فقط این را می دانم اعضای این مجموعه بویژه پیشکسوتان فقط به محبت نیاز دارند. البته که صندوق خیلی از مشکلات مالی پیشکسوتان و ورزشکاران را نیز تا کنون مرتفع کرده است.

روشن با بیان اینکه " طی سالهای اخیر هیچ مدیری اندازه دکتر ابطحی شایستگی تعریف و تمجید را نداشته است" اظهار کرد: من آدمی نیستم که بدون دلیل و هیجان زده از کسی تعریف کنم، عملکرد او را طی این سالهای اخیر دیده ام و بعد به این نتیجه رسیدم. ابطحی برنامه های بسیاری برای پیشکسوتان و قهرمانان داشته است و برای به نتیجه رساندن تمامی اهداف و برنامه های خود به زمان نیاز دارد و ما پیشکسوتان همگی حامی و پشتیبان ایشان هستیم.

وی همچنین اضافه کرد: سن و سال یک مدیر مهم نیست، مهم عملکرد، رفتار، احترام و نوع نگاه او به پیشکسوتان است. دکتر ابطحی با جمع کردن پیشکسوتان دور یکدیگر حال دل همه ما را عوض کرد. این مرد شایستگی آن را دارد که سالها مدیر مجموعه صندوق باشد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه گفت: در آخرین مراسم بزرگداشت که خردادماه سال جاری توسط صندوق برگزار شد پیشکسوتان انقدر جذب صحبت با یکدیگر شدند که هیچ کدام ناهار خود را نخوردند. دورهم بودنمان انقدر جذاب بود که هیچ کس به فکر خوردن غذا نبود.

روشن با بیان اینکه " 44 سال است که درگیر زانودرد هستم" توضیح داد: سالهاست که زجر کشیدم و قصد عمل جراحی داشتم که دو سال به خاطر کرونا عقب افتاد، به تازگی جراحی کردم که خوشبختانه با موفقیت انجام شد. ما پیشکسوتان به دلیل سن بالا دچار بیماری های مختلف و متعددی می شویم، خداراشکرهیچ گونه مشکلی با بیمه صندوق نداریم و همیشه به بهترین نحو کار پیشکسوتان انجام شده است. خوشبختانه کادر و پرسنل بیمه هم جوان شده اند و بسیار خوش برخورد و حرفه ای هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز