جنگ تماشایی ته جدولی‌ها؛

پدیده به دنبال سهمیه

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۰۵۷۹۳
پدیده به دنبال سهمیه
هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال امشب به پایان می‌رسد.

به گزارش برنا؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال امشب با برگزاری 3 دیدار به پایان می رسد. در 3 بازی امشب تیم هایی که در خطر سقوط به لیگ دسته اول هستند به میدان می روند و احتمالا تا حدودی تکلیف تیم های سقوط کننده روشن خواهد شد.

نساجی مازندران- پدیده خراسان

شاگردان سید مهدی رحمتی هفته قبل با پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان سومین برد متوالی خود را جشن گرفتند و با 37 امتیاز در رده هفتم جدول ایستادند. نماینده مشهد که چراغ خاموش در نیم فصل دوم خود را به نیمه اول جدول نزدیک کرد این شانس را دارد که با ادامه روند خوبش حتی موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شود. شاگردان رحمتی امشب باید در ورزشگاه وطنی به مصاف نساجی بروند، تیمی که در خانه سخت امتیاز می‌دهد و رحمتی دنبال حفظ روند پیروزی‌هایش مقابل تیم الهامی خواهد بود. برای نساجی برد در بازی امشب از نان شب هم واجب تر است چون این تیم با 26 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد و به شدت خطر سقوط را احساس می کند.

مس رفسنجان- پیکان تهران

یکی از دیدارهای امشب لیگ در رفسنجان بین مس و پیکان برگزار می شود. مسی ها که به وضوح در نیم فصل دوم افت کرده اند، امیدوارند اتفاقات بازی با فولاد در بازی با پیکان هم تکرار شود. مس در شرایطی میزبان تیم مهدی تارتار است که در این 6 هفته نتایج خوبی نگرفته و 5 باخت و یک برد در کارنامه این تیم ثبت شده است. رفسنجانی‌ها بعد از تحمل 4 باخت متوالی، فولاد را در وقتهای تلف شده شکست دادند و امیدوارند که بعد از باخت هفته گذشته به قعرنشین لیگ مقابل پیکان پیروز شوند تا بتوانند جای صنعت نفت را در رده دهم جدول بگیرند. آن طرف میدان، پیکان هم به دنبال رسیدن به رده‌های بالاتر جدول است و در صورت پیروزی مقابل مس، این فرصت را دارد که در صورت توقف پدیده تا رده ششم بالا بیاید. مس با 31 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و برای اطمینان از سقوط نکردن و قرار گرفتن در محدوده امن، بهتر است از پیکان امتیاز بگیرد. تیم تارتار هم با 35 امتیاز در رده نهم قرار دارد.

نفت مسجد سلیمان- ذوب آهن اصفهان

هر 2 تیم خطر سقوط را حس می کنند و بازی امشب می تواند تکلیف را تاحدود زیادی به ویژه برای ذوب آهن روشن کند. علاوه بر این تقابل مجتبی حسینی با تیم سابقش مهمترین نکته بازی بسیار حساس نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن است. حسینی که در نیم فصل اول هدایت نفت را به عهده داشت، در نیم فصل دوم روی نیمکت ذوب آهن نشسته و امیدوار است که بتواند تیم اصفهانی را در لیگ حفظ کند. شرایط جدول طوری است که ذوب آهن برای ماندن در لیگ باید در چهار بازی‌اش تا انتهای لیگ حداکثر امتیاز را بگیرد تا خیالش راحت شود و حسینی باید تیم سابقش را شکست دهد. اتفاقی که اگر رخ دهد و سومین شکست متوالی شاگردان فکری رقم بخورد، نفت مسجد سلیمان هم به منطقه خطر نزدیک خواهد شد و باید دید نفتی‌ها که از چهار بازی آخرشان فقط یک امتیاز گرفته‌اند، از این بازی خانگی چه نتیجه‌ای خواهند گرفت. نفت با 28 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد و ذوب آهن 23 امتیازی تیم چهاردهم جدول است. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز