محمدهادی ساروی:

برای جنگ با خوشرنگ ترین مدال به المپیک می روم

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۶:۴۵:۱۲
کد خبر: ۱۲۰۵۸۳۲
برای جنگ با خوشرنگ ترین مدال به المپیک می روم
محمدهادی ساروی گفت: حریفان اصلی خود را ارزیابی کرده و همه تلاشم را می کنم تا به سکوی قهرمانی برسم.

به گزارش برنا، محمدهادی ساروی کشتی گیر فرنگی کار وزن ۹۵ کیلو در گفت و گویی با برنامه حالا المپیک از وضعیت برگزاری های اردو گفت: فعلا وضعیت خوبی داریم و در قرنطینه به سر می بریم که بتوانیم در توکیو با گرفتن نتایج خوب حضور پیدا کنیم. با توجه به شرایط موجود روزهای پایانی تمرینات ما سبک تر می شود و تا زمان اعزام به المپیک به شهرستان ها برنمی گردیم.

وی با اشاره به ارزیابی حریفان خود افزود: در دو سالی که در این وزن آمدم با بیشتر حریفانم کشتی گرفتم. فیلم های رقبا را با مربیان نگاه و نقاط ضعف و قوت آنان را تجزیه و تحلیل می کنیم. حریفانم از کشور روسیه و ارمنستان در رنک ۱ و ۲ دنیا هستند.

کشتی گیر فرنگی کار کشورمان اظهار کرد: آرزو و رویای هر ورزشکاری است که بتواند وارد این رقابت های جهانی شود. امیدوارم در این روزهای باقی مانده بتوانم نتیجه خوبی را کسب کنم چرا که برای جنگ با خوشرنگ ترین مدال و سکو به این مسابقات می روم.

ساروی در پایان گفت: در این شرایط سخت و اینکه خیلی از مردم اذیت شدند، تنها چیزی که می تواند دل هموطنان را شاد کند کسب مدال های کاروان ایران است. با توجه به دعا و انرژی مثبت مردم، من هم همه تلاشم را می کنم تا حس شادی را در دل آنان ایجاد کنم.

برنامه حالا المپیک هر روز از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۲۰ به روی آنتن رادیو ورزش می رود.

مخاطبان در سر تا سر دنیا می توانید از طریق وب سایت WWW.RADIOVARZESH.IR ضمن استفاده از پخش زنده، در جریان آخرین اخبار و رویدادهای ورزشی باشید. ما را در اینستاگرام با شناسه @radiovarzesh ۹۲ پیدا و همراهی کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز