مهدی علی‌نژاد:

فدراسیون بدنسازی در مسیر دقیق و درستی قرار دارد

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۸:۵۵
کد خبر: ۱۲۰۶۳۶۴
فدراسیون بدنسازی در مسیر دقیق و درستی قرار دارد
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام روزهای خوبی را در آینده خواهد دید و در مسیر پیشرفت قرار می گیرد.

به گزراش برنا، مهدی علی نژاد در بخش پایانی مجمع سالیانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: در ماههای اخیر فدراسیون بدنسازی با ریاست آقای نصیرزاده به سرعت اقدامات زیادی را انجام دادع که از جمله آن ها می توان به حضور دو رییس فدراسیون جهانی در تهران، افتتاح آکادمی بین المللی پرورش اندام، برگزاری دوره های ملی و بین المللی، راه اندازی لیگ در رشته های مختلف و... اشاره کرد. واقعا سرعت آقای نصیرزاده واقعا است و اگر بتواند با همین سرعت در 4 سال دوره مدیریتش پیش برود، قطعا این فدراسیون روزهای خوبی را خواهد دید و در مسیر پیشرفت قرار می گیرد.

وی افزود: موضوع دیگری که مورد تاکید ما هم بود، بحث آنتی دوپینگ بود. در ماههای اخیر شاهد بودیم که در رقابت های مختلف تست دوپینگ گرفته شده و فدراسیون نشان داده که در این رابطه خیلی جدی است. همچنین ماموریتی به فدراسیون پزشکی ورزشی، فدراسیون بدنسازی و صندوق حمایت از قهرمانان دادیم تا برای تهیه مکمل های سالم در تمامی رشته ها برنامه ریزی کنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اعزام های برون مرزی فدراسیون عنوان کرد: نمایندگان فدراسیون بدنسازی در چند رویداد بین المللی شرکت کردند و این اتفاق با وجود محدودیت های کرونا و صدور ویزا رخ داد. هم در بحث اسپانیا و هم لیتوانی پیگیری های شبانه روزی آقای نصیرزاده را شاهد بودیم که خودشان با مسئولان عالی رتبه وزارت امور خارجه هم رایزنی می کردند.

علی نژاد ادامه داد: در بعد بین المللی نیز میزبانی های ارزشمندی اخذ شده و همچنین کرسی های خوبی به دست آمده است. فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مسیر درست و دقیقی است و انشاله که انضباط مالی فدراسیون هم مثل سال 99 ادامه دار باشد. البته درآمدهای فدراسیون با حضور آقای نصیرزاده به مراتب بیشتر شده و فدراسیون پرورش اندام از جمله فدراسیون هایی است که وابستگی چندانی به درآمدهای دولتی ندارد. مطمئنم که درآمد فدراسیون در پایان سال 1400 بیش از 2 برابر درآمد سال 99 خواهد بود. ما روی عملکرد فدراسیون نظارت داریم و از عملکردی که تا الان شکل گرفته هم رضایت داریم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پایان با اشاره به خسارتی که باشگاههای بدنسازی در دوران کرونا متحمل شدند، خاطرنشان کرد: در بحث باشگاهها ما نقش نظارتی داریم و تصمیم گیرنده ستاد مقابله با کروناست. البته باشگاهها در گروه سوم دسته بندی مشاغل قرار داشتند که ما با رایزنی های زیادی که انجام دادیم، توانستیم باشگاههای بدنسازی را وارد گروه دوم کنیم. بدیهی است که باشگاهها در شرایط قرمز کرونایی بسته باشند و این فقط مربوط به ایران نیست. از سال 99 تاکنون حدود 250 میلیارد تومان به باشگاهها وام اعطا شده تا خسارت خود را جبران کنند

نظر شما