والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۲۱ سال آسیا؛

تیم الف ایران با شکست قطر جهانی شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۰۸:۰۸:۰۷
کد خبر: ۱۲۰۶۵۳۰
تیم والیبال ساحلی الف در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی زیر 21 سال مردان آسیا قطر را شکست داد و به عنوان صدرنشین گروه C به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و سهمیه جهانی گرفت.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 21 سال آسیا امروز (چهارشنبه) به پایان رسید. 

تیم والیبال ساحلی الف ایران (ابوالحسن خاکی‌زاده – سینا شوکتی) در دومین مسابقه خود به مصاف قطر رفت و این تیم را دو بر صفر شکست داد.

ملی‌پوشان ساحلی کشورمان در این دیدار با امتیازهای 22 بر 20 و 21 بر 17 حریف خود را شکست دادند تا به عنوان صدرنشین گروه C به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.  خاکی‌زاده و شوکتی در نخستین مسابقه خود نیز موفق به شکست دو بر صفر قزاقستان دو شده بودند.

در پایان مرحله مقدماتی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 21 سال آسیا، هشت تیم ایران الف، تایلند یک، تایلند سه، اندونزی، فیلیپین یک، استرالیا دو، قطر و تایلند دو به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

با توجه به اینکه کشور تایلند میزبان رقابت‌های جهانی زیر 21 است، پنج تیم دیگر سهمیه مسابقات جهانی دریافت کردند. بدین ترتیب تیم والیبال ساحلی الف ایران (ابوالحسن خاکی‌زاده – سینا شوکتی) که در گروه خود صدرنشین شد، به جدول اصلی مسابقات جهانی راه یافت.

تیم الف ایران ساعت 15 به وقت تایلند و 12 و 30 دقیقه به وقت تهران به مصاف استرالیا دو می‌رود. البته سینا شوکتی بعد از مسابقه با قطر از ناحیه کمر دچار مشکل شد و درحال حاضر نیز تحت نظر پزشک مسابقات است. 

کامران ذوقی به عنوان سرپرست و آرش رامسری به عنوان سرمربی، تیم‌های زیر 21 سال ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

نظر شما