امروز صورت گرفت؛

بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از پروژه های شهرستان رزن

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۳:۴۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۰۶۸۳۴
بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از پروژه های شهرستان رزن
جمشید تقی‌زاده از پروژه‌های نیمه تمام شهرستان رزن بازدید به عمل آورد.

به گزارش برنا، در این بازدید جمشید تقی زاده معاون وزیر ورزش و جوانان، لطفی نماینده شهرستان رزن ،حجت الاسلام منصوری امام جمعه، سیدرضا سلامتی فرماندار شهرستان، دکتر سیفی مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان و تعدادی از مسئولین شهرستان و هیئت های ورزشی نیز حضور داشتند.

جمشید تقی زاده به همراه دیگر مسئولین حاضر، از پروژه نیمه تمام استخر نیمه کاره مجموعه بانوان، پروژه نیمه تمام زورخانه و زمین چمن طبیعی شهرستان رزن بازدید نمودند.

در این بازدید زمین چمن این شهرستان که سال هاست خشک شده است قرار شد بحث آب آن از مسئولین زیربط پیگیری گردد و دوباره زمین چمن احیا و مورد استفاده ورزشکاران قرار گیرد. سپس از پروژه باستانی بازدید نمود و معاون وزیر تاکید کرد بنقشه مهندسی تجدید نظر گردد.

در پایان معاون وزیر و هیئت همراه از استخرمجموعه ورزشی بانوان که از اعتبارات ریاست جمهوری سال ۸۶ شروع شده و نیمه کاره باقی مانده است بازدید و قرار شد مدیر کل ورزش و جوانان استان نسبت به موارد پروژه ها جمع بندی را انجام دهند که از طریق اعتبارات ریاست جمهوری تصمیماتی اتخاذ گردد که پاسخگوی نیاز شهرستان است.

در پایان جمشید تقی زاده بیان کرد که از طریق مدیر کل ورزش و جوانان، نماینده و فرماندار تلاش بر این است پروژه ها در اسرع وقت به اتمام برسد که حق و نیاز مردم شهید پرور شهرستان رزن است.

حسن لطفی نماینده شهرستان رزن در مجلس گفت: در جلسه ای که مبنی بر تامین اعتبار جهت پروژه های رزن با وزیر ورزش داشته اند قرار شد ۴ میلیارد به زمین چمن تخصیص و تکمیل استخر بانوان و زمین چمن مصنوعی دمق در اولویت کار قرار گیرد.

نظر شما