سیدداود سیدعباسی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال به خوبی پرسپولیس را مدیریت کرد/ قرمزها خودشان را از پیش برنده می‌دانستند!

۱۴۰۰/۰۴/۲۴ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۰۷۳۶۰
استقلال به خوبی پرسپولیس را مدیریت کرد/ قرمزها خودشان را از پیش برنده می‌دانستند!
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در دربی 69 به خوبی پرسپولیس را مدیریت کرد.

سیدداود سیدعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره دربی 96 اظهار داشت: در نیمه اول بازی خوبی را از دو تیم شاهد نبودیم و مشخص بود که هر دو احتیاط را چاشنی کرده بودند. البته منطقی هم بود چون بازی حذفی بود و تیم ها حق داشتند با احتیاط وارد زمین شوند و نخواهند بی گدار به آب بزنند. به همین علت نیمه اول چندان بازی جذاب نبود اما در نیمه دوم و به ویژه در وقت های اضافه هر دو تیم موقعیت هایی برای گل زدن داشتند که از دست دادند. نکته مثبت این بازی عملکرد تیم استقلال بود که به خوبی مهاجمان و هافبک های پرسپولیس را از کار انداخت. خط جلوی پرسپولیس در سالیان اخیر از بهترین ها بوده اما استقلال به خوبی این خط را کنترل کرد و کمترین شانس را به مهاجمان پرسپولیس داد و توانست به بهترین شکل پرسپولیس را مدیریت کند.

او درباره ضربات پنالتی گفت: در ضربات پنالتی همه چیز 50-50 است. هر تیمی و هر بازیکنی که با اعتماد به نفس و تمرکز بیشتری ضربات را بزند می تواند موفق شود. بازیکنی مثل قایدی هم اگر پنالتی از دست می دهد فقط به خاطر شانس است و خیلی به مهارت او در ضربه زدن ارتباط ندارد چون پنالتی همیشه شانسی است.

بازیکن اسبق سرخابی ها با بیان اینکه به نظر می رسید پرسپولیسی ها از قبل خود را برنده می دانستند، بیان کرد: بازیکنان پرسپولیس به دلیل نتایج خوبی که در سال های اخیر کسب کرده اند حق دارند اعتماد به نفس بالایی داشته باشند اما این با غرور فرق دارد. بحث دربی هم با همه بازی های متفاوت است و هر تیمی که خود را از پیش برنده بداند در این بازی به مشکل می خورد چون موفقیت در دربی هیچ ارتباطی به جایگاه تیم ها و نتایج قبلی شان ندارد.

سیدعباسی با تمجید از سیدحسین حسینی گلر استقلال گفت: حسینی نه تنها  در دربی بلکه در بازی های اخیر استقلال عملکرد بسیار خوبی داشته خصوصا در بازی با شهر خودرو که دو سیو فوق العاده داشت. ضمن اینکه حسینی در دربی و خصوصا در ضربات پنالتی تمرکز بالایی داشت و عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه داد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز