پایان تابستان صورت می‌گیرد؛

پرافتخارترین جوجیتسوکار ایران در قفس SLFC افغانستان

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۹:۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۲۰۷۷۱۵
پرافتخارترین جوجیتسوکار ایران در قفس SLFC افغانستان
علی اکبرپور یکی از پرافتخارترین ورزشکاران ایران در رشته جوجیتسو برزیلی و از کشتی گیران کهنه کار پایتخت و قهرمان کشور در این رشته است.

به گزراش برنا، علی اکبرپور (سهیل) یکی از پرافتخارترین ورزشکاران ایران در رشته جوجیتسو برزیلی و از کشتی گیران کهنه کار پایتخت و قهرمان کشور در این رشته می‌باشد. او با ۱۵ مدال طلا از مسابقات حرفه ای جهانی، گرند اسلم و تورنمنت های بین المللی جوجیتسو برزیلی، حالا با کوله باری از تجربه، در حال آماده سازی برای مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) در قفس سازمان SLFC افغانستان می باشد.

اولین تجربه اکبرپور در رشته هنرهای رزمی ترکیبی، سال ۲۰۱۹ در مسابقات حرفه ای هندوستان در شهر بمبئی بود، که او در مقابل آیزک دال برزیلی (دارنده دان ۳ کمربند مشکی جوجیتسو برزیلی) قرار گرفت و توانست با اقتدار، این حریف قلدر و قدرتمند برزیلی و با رای متحد داوران شکست دهد.  مبارزه در سازمان اس ال اف سی، دومین تجربه علی اکبرپور در ام ام ای حرفه ای محسوب می‌شود.

اکبرپور قرار است در جریان مسابقات شب نبرد ۱۳ در مقابل حریف جوان افغان خود قرار بگیرد که به دلیل شیوع دوباره کرونا و مشکلات داخلی کشور افغانستان این رویداد به پایان تابستان موکول شده است.

قهرمان مسابقات جهانی روسیه در این ارتباط گفت: slfc یکی از سازمان های بزرگ برگزار کننده مسابقات ام ام ای در آسیا میب اشد که پیشرفت چشم گیری در این چند سال داشته و فایترهای قدرتمند و با انگیزه ای در آن به مبارزه می‌پردازند. من از طریق عرفان ابراهیمیان، منیجر و نماینده این سازمان در ایران، برای یک بازی با slfc قرارداد خواهم داشت و بعد از این مبارزه تصمیم خواهم گرفت که با این سازمان ادامه بدهم و یا با سازمان دیگری مذاکره کنم.

پرافتخارترین جوجیتسوکار ایران تاکید کرد: فعلا تمام تمرکزم را روی این بازی گذاشتم و فقط به پیروزی در این مسابقه فکر می کنم، با وجود تمام سختی ها و مشکلاتی که برای تمرین در شرایط کرونا و حریف تمرینی و حفظ پروتکل ها وجود دارد، خداراشکر در کمپ تمرینی تیمم (LIFE GYM) توانستیم تمرینات منظمی را در بخش های استرایک، کشتی و جوجیتسو دنبال کنیم.  امیدوارم بتونم به لطف خدا و دعای خیر مردم، پرچم کشورم ایران را به اهتزاز درآورم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز