صمد نیکخواه بهرامی:

جای آیدین در المپیک خالی است/ امیدوارم شایسته پرچمداری کاروان ایران در توکیو باشیم

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۲:۳۴
کد خبر: ۱۲۰۷۷۵۶
جای آیدین در المپیک خالی است/ امیدوارم شایسته پرچمداری کاروان ایران در توکیو باشیم
کاپیتان تیم‌ ملی بسکتبال گفت: امیدوارم شایسته پرچمداری کاروان ایران در المپیک توکیو باشیم.

به گزارش برنا، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم‌ ملی بسکتبال در حاشیه مراسم امضای پیراهن تیم ملی بسکتبال ایران پیش از اعزام به المپیک توکیو اظهار کرد: مسابقات المپیک بزرگترین مسابقات جهان است و شرایط سختی خواهیم داشت اما نباید توقع غیر واقع بینانه داشته باشیم. تمرینات پر فشاری را پشت سر گذاشتیم که چند برابر دوره گذشته بود و کادر فنی و بازیکنان بیشتر از توان خود کار کردند.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه شرایط موجود در حد المپیک نیست و فضای خاصی را تجربه می کنیم، خاطرنشان کرد: این شرایط صرفا مخصوص بسکتبال نیست و باید شرایط در خورد المپیک باشد و از امکانات لازم برخوردار باشیم. از نظر سخت افزاری عقب هستیم و نمی توانیم خودمان را با کشورهای بزرگ مقایسه کنیم.

او با اشاره به این که باید منتظر سقوط آزاد در ورزش کشور باشیم و شرایط نگران کننده‌ای در پیش است، گفت: به دلیل کمبود تجهیزات و امکانات، چند سالی است فریاد می زنیم اما گوش شنوایی نیست و شرایط خطرناک و نگران کننده ای در ورزش ایران خواهیم داشت.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران با اشاره به اینکه مردم توقع بالایی از ما دارند اما باید واقع بین باشیم، اظهار کرد: در جام جهانی ٣٢ تیم حضور دارند اما در المپیک ١٢ تیم شرکت خواهند داشت و شرایط بسیار متفاوت است و تیم ها برنامه ریزی بسیار مناسبی داشته اند. ما در جام جهانی دو مرحله بالا رفته ایم اما در المپیک شرایط بسیار متفاوت است.

نیکخواه بهرامی در مورد پرچمداری کاروان اعزامی ایران به المپیک توکیو توضیح داد: افتخار بزرگی نصیب من شده است و امیدوارم لایق و شایسته آن باشم.

او در مورد خالی بودن جای برادر مرحومش آیدین نیکخواه بهرامی، گفت: جای آیدین بسیار خالی است و من همه چیز را با او قسمت می کنم و مطمئن هستم وی می توانست از ٢٠٠٧ تاکنون نقش بزرگ و تاثیرگذاری را در بسکتبال ایران ایفا کند.

نظر شما