محسن یوسفی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

انگیزه استقلال برای شکست پرسپولیس زیاد بود/ آبی‌ها باید قهرمان جام حذفی شوند

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۰۸۶۷۷
انگیزه استقلال برای شکست پرسپولیس زیاد بود/ آبی‌ها باید قهرمان جام حذفی شوند
پیشکسوت استقلال گفت: دربی جام حذفی مهم‌ترین بازی برای استقلال بود و حالا که شاگردان مجیدی از این خوان مهم گذشته‌اند باید جام قهرمانی را بالای سر ببرند و ناکامی سال گذشته را جبران کنند.

محسن یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در دربی جام حذفی اظهار داشت: بازی زیبایی از دو تیم در 120 دقیقه شاهد نبودیم. جنگ اصلی در میانه میدان بود و انگار دو تیم دوست داشتند بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. البته در وقت های اضافه به دلیل استرس زیاد و خستگی بازیکنان، اشتباهات فردی زیاد شد و به همین دلیل دو تیم موقعیت هایی به دست آوردند که موقعیت های استقلال بیشتر و خطرناک تر بود اما چون بازیکنان استرس داشتند نتوانستند از این موقعیت های استفاده کنند.

او ادامه داد: کاملا مشخص بود که دو تیم راضی هستند بازی به پنالتی کشیده شود چون روی دروازه های هم حمله نمی کردند و محتاطانه بازی می کردند. مالکیت دو تیم هم مساوی بود و نمی‌توان گفت که تیمی بر حریف خودش برتری داشت اما به نظر من انگیزه بازیکنان استقلال بیشتر بود و این بازی برایشان مهم ترین بازی فصل بودند. استقلال لیگ را از دست داده و نمی خواست جام حذفی را هم از دست دهد به همین دلیل وقتی بازی به ضربات پنالتی کشیده شد انگار که بازیکنان این تیم تمام هم و غم خود را گذاشتند تا بازی را ببرند. خدا را شکر بازیکنان استقلال پنالتی‌های خوبی زدند و توانستند با پشت سر گذاشتن حریف خودشان به مرحله بعدی برسند.

یوسفی با اشاره به اینکه استقلال باید قهرمان جام حذفی شود، گفت: استقلال دو نیم فصل متفاوت را پشت سر گذاشت. در نیم فصل دوم شرایط بهتر شد و الان که سهمیه لیگ هم قطعی شده است. با این حال استقلال برای تکمیل کارنامه اش در فصل جاری باید حتما قهرمان جام حذفی شود. حالا که تیم تا مرحله نیمه نهایی رسیده و رقبای سرسختی مثل پرسپولیس و سپاهان حذف شده اند استقلال می تواند قهرمانی جام حذفی را از آن خود و هوادارانش را خوشحال کند. درست است که بردن دربی مهم است اما این پیروزی مهم باید به قهرمانی در جام حذفی منتهی شود تا هواداران استقلال راضی شوند. در واقع می توان گفت دربی جام حذفی مهم ترین بازی برای استقلال بود و حالا که شاگردان مجیدی از این خوان مهم گذشته اند باید جام قهرمانی را بالای سر ببرند و ناکامی سال گذشته را جبران کنند. 3

نظر شما