مهدی علی‌نژاد:

فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین عملکرد موفق و منسجمی دارد

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۲۰:۲۰:۳۲
کد خبر: ۱۲۰۸۷۱۱
فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین عملکرد موفق و منسجمی دارد
علی نژاد گفت: فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در طول این سال‌ها عملکرد موفق و منسجمی داشته و خدمات ارزشمندی را به جامعه هدف خود ارائه داده است.

به گزارش برنا، دکتر مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی فدراسیون بیان کرد: خوشحالم که در کنار خانواده ارزشمند جانبازان و معلولین هستم. این فدراسیون در طول این سال‌ها عملکرد موفق و منسجمی داشته و خدمات ارزشمندی را به جامعه هدف خود ارائه کرده است و ورزشکاران این حوزه باعث به اهتزاز در آمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین مختلف بین المللی شده اند.

او ادامه داد: رویداد پارالمپیک توکیو را در پیش داریم که بیشترین سهمیه بدست آمده برای کاروان ایران توسط ورزشکاران این فدراسیون رقم خورده است. خوشبختانه با حمایت‌های خوب وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک شاهد برگزاری اردوهای منسجم بودیم و امیدوارم که ورزشکاران ما با افتخارآفرینی در پارالمپیک باعث شادی ملت ایران شوند.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان افزود: پایه این فدراسیون به دلیل حضور جانبازان از قداست خاصی برخوردار است و امروز معلولین ما در این فضای مقدس فرهنگی ادامه دهنده راه جانبازان سرافراز ما در میادین بزرگ ورزشی هستند. موضوع فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است و خوشبختانه این فدراسیون با این نگاه فعالیت‌های خود را پی گیری می کند و با برکت الهی شاهد نتایج مثبت و درخشانی در کارنامه فدراسیون هستیم.

علی نژاد عنوان کرد: از وظایف مهم دولت ایجاد شرایط مناسب‌ برای جانبازان و معلولین است که در این راستا سازمان‌های متعددی متولی هستند که خوشبختانه فدراسیون تعامل خوبی در این زمینه با آنها داشته و اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی کمکی برای افزایش ارائه خدمات به جامعه جانبازان و معلولین شده است.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: ورزش کشور به لحاظ حضور در رویداد المپیک و پارالمپیک دو ماه پر کار را در پیش دارد. اولین گروه المپیکی کشورمان شب گذشته راهی توکیو شد که برای موفقیت آنها و در ادامه کاروان پارالمپیکی کشورمان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز