سروقامتان ایران به توکیو رسیدند؛

خوش‌خبر: تشریفات خروج از فرودگاه آزاردهنده بود

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۲۱:۴۰:۱۳
کد خبر: ۱۲۰۸۷۲۶
خوش‌خبر: تشریفات خروج از فرودگاه آزاردهنده بود
تیم ملی والیبال ایران درحالی شنبه شب همراه با نخستین گروه اعزامی کاروان ایران به المپیک، راهی توکیو شد که به گفته سرپرست تیم ملی، تشریفات آزاردهنده میزبان برای انجام تست PRC و مراحل خروج از فرودگاه، سروقامتان ایران را خسته کرد.

به گزارش برنا، تیم ملی والیبال ایران شنبه شب همراه با گروه نخست ورزشکاران المپیکی، تهران را به مقصد توکیو ترک کرد.

سروقامتان ایران عصر امروز (یکشنبه) به توکیو رسیدند. امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال با اشاره به تشریفات آزاردهنده میزبان برای انجام مراحل خروج از فرودگاه گفت: ساعت 19 عصر امروز (یکشنبه) پروازمان در فرودگاه توکیو نشست اما تا ساعت 23 و 20 دقیقه مشغول انجام تشریفات مربوط به خروج از فرودگاه بودیم.

او ادامه داد: کاروان ایران همزمان با کاروان المپیک ایرلند، اسپانیا، مصر و چند کشور دیگر به توکیو رسید و همگی ملزم به انجام تشریفات مربوط به پروتکل‌های بهداشتی بودیم. از همه تیم‌ها تست PRC گرفته شد و آماده شدن نتایج تست‌ها و انجام مراحل خروج از فرودگاه چیزی حدود 5 ساعت زمان برد. بچه‌ها بی‌نهایت خسته شدند. تشریفات آزاردهنده میزبان همه را اذیت کرد با این حال چاره‌ای نبود. درحال حاضر به جز خستگی مشکل دیگری نداریم.

خوش‌خبر با اشاره به برنامه تیم ملی بعد از حضور در دهکده ورزشکاران گفت: از فرودگاه عازم دهکده بازی‌ها خواهیم شد. طبق برنامه‌ریزی میزبان، اولین تمرین تیم ملی ساعت 17 فردا (دوشنبه 28 تیرماه) خواهد بود. اما با توجه به خستگی بازیکنان، تصمیم‌گیری درخصوص برگزاری این تمرین، بستگی به نظر ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی دارد.

گفتنی است، شرکت‌کنندگان در المپیک برای خروج از فرودگاه و ورود به دهکده ورزشکاران باید ۲۰ مرحله تشریفات را پشت‌سر بگذارند و همین مسئله باعث معطلی کاروان‌های المپیکی در فرودگاه توکیو می‌شود.

نظر شما