هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال؛

فینال ۶ امتیازی در اصفهان

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۰۰:۰۳:۰۵
کد خبر: ۱۲۰۸۸۷۳
فینال ۶ امتیازی در اصفهان
هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال امشب برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا؛ دیدارهای لیگ برتر فوتبال از هفته بیست و هشتم درحالی پیگیری می شود که حساسیت برای پایین جدولی ها هم به اوج رسیده است.

مرور این دیدارها خالی از لطف نیست:

ذوب آهن اصفهان - نساجی مازندران

در فینال پایین جدولی ها، شاگردان مجتبی حسینی و ساکت الهامی دیداری 6 امتیازی را روبروی هم دارند و می خواهند شرایط شان را در جدول سر و سامان دهند. ذوبی ها که هفته پیش برد ارزشمندی را برابر نفت مسجد سلیمان کسب کردند حالا در دیداری خانگی در اصفهان روبروی نساجی مازندران قرار می گیرند. این در شرایطی است که نساج ها با برد احتمالی در این بازی می توانند در فاصله 2 هفته مانده به پایان این فصل بقای خود را حتمی کرده و دو بازی پایانی خود را با خیال آسوده برگزار کنند.

گل‌ گهر سیرجان - سایپا تهران
 
در یکی دیگر از بازی حساس امشب در لیگ برتر شاهد رویارویی شاگردان امیر قلعه نویی با یکی دیگر از تیم های در معرض سقوط به لیگ دسته اول هستیم. این در حالی است که استعفای فراز کمالوند شرایط و اوضاع نارنجی پوشان را بغرنج تر از قبل کرده و برای بقا در لیگ برتر با اما و اگرهای زیادی روبرو هستند. هرچند سعید اخباری هدایت سایپا را برعهده گرفت اما کار سختی در انتطار این تیم است. این درحالی است که گل گهری ها که تقریبا شانس کسب سهمیه را از دست داده اند بدون دغدغه این بازی را پشت سر می گذارند. 
 
صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان
 
در دیگر دیدار امشب صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان در حالی روبروی هم قرار می گیرند که دو تیم همسایه در جدول که به ترتیب رده های دهم و یازدهم را به خود اختصاص داده اند در دیداری نه چندان مهم و تاثیرگذار در سرنوشت شان به مصاف هم می روند. نفتی ها قبل از این دیدار با سپاهان در اصفهان با نتیجه چهار بر یک شکست خوردند. این در حالی بود که شاگردان محمد ربیعی در بازی قبل خود به تساوی یک - یک برابر پیکان رضایت دادند. 3
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز