مسعود سلطانی‌فر:

موفقیت امروز ورزش و جوانان در سایه آرامش به دست آمد

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۱:۴۰:۱۱
کد خبر: ۱۲۰۹۲۸۵
موفقیت امروز ورزش و جوانان در سایه آرامش به دست آمد
وزیر ورزش و جوانان گفت: موفقیت‌های امروز این وزارتخانه حاصل تلاش 8 هزار نفر از خانواده است که در سایه تعامل و آرامش برای ایران عزیز به دست آمد.

به گزارش برنا؛ مسعود سلطانی فر ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: از تمامی عزیزان به خصوص از دکتر صالحی امیری و همه پیشکسوتان، مدیران، معاونین بسیار سپاسگزارم و همیشه به یاد این این روز خواهم بود.

وی در ادامه با اشاره به روزهای سخت دولت یازدهم و دوازدهم گفت: در این سال‌های اخیر بر دولت یازدهم و دوازدهم روزهای سختی گذشت، آنچه دولت تدبیر و امید تجربه کرد در تمامی این 35 سال خدمت من به عنوان مدیر در استانهای مختلف و دستگاههای اجرایی بی سابقه بود .

وزیر ورزش و جوانان افزود: ما تنها درگیر تحریم نبودیم، بلکه یک جنگ اقتصادی برای این مردم بود که فشار بسیار سنگینی را بر مردم، نظام و ملت وارد کرد که در کنار آن ما شاهد زلزله ها، سیل ها و حتی خشک سالی هایی بودیم‌که کمر ملت و ‌مملکت را خم کرد اما این مردم پای آرمان‌های شان ایستادند و کارنامه بی نظیری از خود ثبت کردند.

او ادامه داد: با توجه به تحریم اقتصادی هر وزیری در دستگاه خود مشکلاتی داشت که برای مقابله با آن ما ناگزیر بودیم‌ یا تحمل و تدبیر در جهت توسعه ورزش کشور حرکت کنیم.

دکتر سلطانی فر تاکید کرد: با وجود شرایط سخت، همگی تلاش کردیم با بهره مندی از تمامی ظرفیتها در جلسات تخصصی تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

او  افزود: آنچه که امروز شاهدش هستید، کارنامه ۸ هزار نفر از همکاران من در تمامی استان‌ها و فدراسیون ها است و تمام کسانی که در عرصه ورزش تلاش و کوشش کردندتا برای ایران عزیز افتخار کسب شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان ساخت: اگر امروز عملکرد وزارت ورزش و جوانان قابل قبول است نتیجه تلاش خانواده بزرگ ورزش است.

وی با بیان اینکه جوامع توسعه یافته زیرساختش ثبات، هماهنگی و یکدلی است افزود: توسعه امروز ورزش حاصل آرامش، یکدستی و تعامل میان مجموعه ورزش است.

دکتر سلطانی فر ضمن ابراز امیدواری برای استمرار موفقیت های ایجاد شده در ورزش قهرمانی کشور اظهار داشت: امیدوارم ملی پوشان ما با پیروزهای خود کام مردم را شیرین کنند.

او در ادامه خطاب به حاضرین گفت: زمان دوران همکاری ما به اتمام رسید و دوران رفاقت ما آغاز شد و باعث افتخار است که با شما همکار بودم.

نظر شما