از سوی فدراسیون جهانی؛

نحوه برگزاری مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ و ۲۱ سال جهان اعلام شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۵:۵۱
کد خبر: ۱۲۰۹۳۸۵
فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) شرایط و نحوه برگزاری مسابقات قهرمانی زیر 19 و 21 سال ساحلی جهان را اعلام کرد.

به گزارش برنا،  کشور تایلند میزبان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 و 21 سال جهان است. این رقابت‌ها در رده سنی زیر 19 سال از 23 تا 28 شهریورماه و در رده سنی زیر 21 سال از دوم تا هفتم مهرماه سال جاری در شهر Roi Et برگزار خواهد شد.

تیم‌های الف زیر 19 و 21 سال ساحلی ایران علاوه بر کسب مقام قهرمانی آسیا، سهمیه جدول اصلی رقابت‌های جهانی را به دست آوردند و تیم ب زیر 19 سال ایران نیز موفق به کسب سهمیه جدول مقدماتی رقابت‌های جهانی شده است.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال، رقابت‌های قهرمانی زیر 19 و 21 سال ساحلی جهان در دو جدول مقدماتی و اصلی برگزار خواهد شد.

در جدول مقدماتی هر گروه از رده سنی این مسابقات، 24 تیم برای کسب هشت سهمیه جدول اصلی در روز نخست رقابت‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند.

مرحله مقدماتی مسابقات جدول اصلی نیز با حضور 32 تیم (هشت تیم صعود کننده از جدول مقدماتی و 24 تیمی که سهمیه جدول اصلی دارند) برگزار خواهد شد که در این مرحله 32 تیم در هشت گروه چهار تیمی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پس از پایان مرحله مقدماتی از هر گروه سه تیم (جمعا 24 تیم) به مرحله حذفی صعود خواهند کرد و مسابقات به صورت تک حذفی پیگیری می‌شود تا در روز پایانی رقابت‌ها، چهره چهار تیم برتر جهان مشخص شود.

بر اساس گزارش FIVB، شهر Roi Et میزبان مسابقات، دارای تاریخچه ای طولانی و 35 هزار نفر جمعیت است. در زمان برگزاری مسابقات، میانگین دمای این شهر بین 20 تا 30 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

گفتنی است مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 و 21 سال آسیا قرار بود سال 2020 برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و با یک سال تاخیر در شهریور و مهر امسال برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز