پرسپولیس ایران- استقلال تاجیکستان؛

دورخیز شاگردان یحیی برای صعود

۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۳۳۰۹۰
دورخیز شاگردان یحیی برای صعود
شاگردان یحیی گل‌محمدی برای حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا سدی به نام استقلال را پیش روی خود می‌بینند.

به گزارش برنا؛ پرسپولیس که عنوان نایب قهرمانی فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا را یدک می کشد و این فصل از این رقابت ها را با هدف طلسم شکنی در کسب عنوان قهرمانی در قاره کهن آغاز کرده است، پس از عبور از سد حریفانی از هند، امارات و قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، حالا در مرحله یک هشتم نهایی برای حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا باید در تاجیکستان به مصاف استقلال این کشور برود.

سرخ های ایران که در دور قبل نمایش قابل قبولی را از خود ارائه دادند در شرایطی برای این بازی آماده شده اند که برای پیروزی برابر حریف سرسخت و تقریبا ناشناخته خود در آسیا عزم جزمی دارند و می خواهند با کسب برد در این بازی برای دیگر تیم های آسیایی در قاره کهن خط و نشان بکشند.

پرسپولیس که با جدایی چند بازیکن و اضافه شدن چند مهره جدید در نقل و انتقالات تابستانی برای ادامه مسیرش در آسیا آماده شده برابر حریف تاجیک خود به نتیجه ای جز پیروزی فکر نمی کند، پیروزی که کسب آن برای تیم گل محمدی دور از دسترس و غیرممکن نیست. اگرچه برخی از برنامه ریزی ها برای برگزاری چند بازی دوستانه دیگر به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر عملی نشد اما پرسپولیسی ها پس از تمرینات خوب و منظمی که پشت سر گذاشتند از نظر فنی و روحی آماده تقابل با حریف خود هستند و برای پیروزی در این دیدار ابزار و شرایط لازم را نیز در اختیار دارند.

کاروان پرسپولیس در حالی تهران را به مقصد دوشنبه ترک کرد که کامیابی نیا و علی شجاعی را به علت مصدومیت همراه خود نمی دید، این در حالی است که با اتفاق غیرمترقبه ای که برای مهدی مهدی خانی در تمرین اخیر سرخ ها رقم خورد، تعداد غایبان پرسپولیس برای بازی امشب به عدد 3 رسید. این در حالی است که شرایط نفرات دیگر برای همراهی پرسپولیس مهیا است و این موضوع به یحیی گل محمدی و همکارانش در کادر فنی سرخ ها کمک می کند تا ترکیب ایده آلی را روانه میدان کنند.

اگرچه موضوعاتی نظیر چمن مصنوعی ورزشگاه محل برگزاری بازی و همین طور بهره گیری این تیم تاجیک از امتیاز میزبانی در این دیدار می تواند امتیازات و پوئن های مثبتی برای تاجیکستانی ها محسوب شود اما پرسپولیس با بهره گیری از توان و پتانسیل بالای فنی و فوتبالی می تواند شرایطی را رقم بزند که صعود سرخ ها به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا محقق شود.

پیش بینی می شود پرسپولیس با ترکیبی ویژه پای به میدان بگذارد، ترکیبی که کادر فنی سرخ ها در نظر دارد با استفاده از آن بازی را با برنامه ریزی و هوشمندی لازم آغاز و با اطلاعاتی که از نقاط ضعف و قوت حریفش دارد، با استراتژی ویژه ای آن را پشت سر بگذارد. ساختار خوب دفاع و گلر پرسپولیس و همین طور انسجام در خط میانی و شم گلزنی بالای مهاجمان باعث شده امیدواری ها برای موفقیت سرخ ها بالا برود و پرسپولیس با پیروزی در این دیدار بتواند به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا برسد.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به قضاوت داورانی از کشور ژاپن برگزار خواهد شد. هیریوکی کیمورا به عنوان داور وسط، هیروشی یاموچی و جان میهارا دو کمک و هموطنش در این بازی به قضاوت می‌پردازند.

تیم پرسپولیس از ساعت 19:30 دقیقه در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دوشنبه به مصاف استقلال می‌رود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز