استقلال ایران صفر- الهلال عربستان ۲

الهلال فاتح ال‌کلاسیکوی آسیا/ استقلال با لیگ قهرمانان وداع کرد

۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۲:۲۶:۱۱
کد خبر: ۱۲۳۳۱۶۶
الهلال فاتح ال‌کلاسیکوی آسیا/ استقلال با لیگ قهرمانان وداع کرد
تیم فوتبال استقلال ایران از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.

به گزارش برنا؛ تیم های فوتبال استقلال ایران و الهلال عربستان از ساعت 21:30 به وقت کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی ورزشگاه الوصل امارات به مصاف هم رفتند. این دیدار با پیروزی 2 بر صفر الهلالی ها به پایان رسید تا استقلال از گردونه مسابقات کنار برود و تیم عربستانی فاتح ال کلاسیکوی قاره کهن شود. در نیمه نخست استقلال صاحب فرصت های مناسبی شد که سرآمد آن ضربه ارسلان مطهری بود که توسط گلر حریف مهار شد. در دقیقه 39 حرکت در عمق پریرا و پاس این بازیکن در شرایطی به گومیس رسید که محمدحسین مرادمند در بدترین زمان ممکن تعادلش را از دست داد و روی زمین افتاد و مهاجم فرانسوی در مصافی تک به تک با ضربه ای چیپ، توپ را از بالای سر سیدحسین حسینی عبور داد و  گل نخست بازی را به ثمر رساند.

در ابتدای نیمه دوم هم امین قاسمی نژاد برای استقلال به زمین رفت تا آبی ها در فاز تهاجمی تقویت شوند. در دقیقه 56 استقلالی ها در حالیکه از بازیکنان الهلال غافل شده بودند، موسی مارگا توپ را تصاحب کرد و با یک پاس خوب به سمت راست خط دفاعی سالم الدوساری را صاحب توپ کرد که فضای بسیار خوبی را مقابل خودش داشت و غفوری چندین متر از او جا مانده بود که در نهایت با شوتی دقیق توپ را از میان پاهای حسینی وارد دروازه استقلال کرد و گل دوم را به ثمر رساند. در ادامه فشار حملات تیم استقلال روی دروازه الهلال بیشتر شد اما فرصت های ایجاد شده نتیجه ای را در بر نداشت تا نماینده ایران با لیگ قهرمانان وداع کند.

ترکیب استقلال ایران: سیدحسین حسینی، عارف آقاسی (79-متین کریم‌زاده)، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، وریا غفوری، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس (58-مهدی مهدی‌پور)، جعفر سلمانی (62-بابک مرادی)، امیرحسین حسین‌زاده، ارسلان مطهری (58-آرمان رمضانی) و سبحان خاقانی (46-امین قاسمی‌نژاد).

ترکیب الهلال عربستان: عبدالله المعیوف، محمد البریک، یانگ هیون سو، علی هادی آل بلیهی، یاسر الشهرانی، ناصر الدوساری، سلمان الفرج (80-حمد الیامی)، ماتئوس پریرا (5+90-مصیب)، سالم الدوساری (80-محمد جفالی)، موسی مارگا (5+90-عبدالله الحمدان) و بافتیمبی گومیس (76-صالح الشهری).

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز