شهرام هروی:

ترکیب تیم ملی کاراته برای مسابقات جهانی، ۲۸ مهرماه اعلام می‌شود

۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۰۹:۳۰:۱۷
کد خبر: ۱۲۳۳۷۳۴
ترکیب تیم ملی کاراته برای مسابقات جهانی، ۲۸ مهرماه اعلام می‌شود
سرمربی تیم ملی کاراته روند انتخاب ملی‌پوشان را برای مسابقات قهرمانی جهان و رقابت‌های قهرمانی آسیا تشریح کرد.

به گزارش برنا، سید شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته اظهار داشت: ترکیب تیم ملی کاراته ایران برای حضور در مسابقات جهانی 2021 در کومیته انفرادی و تیمی بعد از جمع بندی عملکرد درون اردویی بازیکنان توسط کادر فنی، مسابقات کاراته وان روسیه و انتخابی روزهای 26 و 27 مهرماه، در تاریخ 28 مهرماه اعلام می شود.

او افزود: بازیکنانی که در انتخابی تاریخ 22 و 23 شهریورماه (دوشنبه و سه شنبه همین هفته) شانس حضور در مسابقات جهانی را از دست دادند، می توانند در انتخابی 3 و 4 مهرماه شرکت کنند تا از شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بهره مند شوند.

هروی خاطرنشان کرد: طبق برنامه در نظر گرفته شده، نفرات اول انتخابی 3 و 4 مهرماه به اردوی مسابقات قهرمانی آسیا دعوت می شوند و بعد از اعلام اسامی مسابقات جهانی (28 مهرماه) نفرات اول انتخابی 3 و 4 مهرماه و بازیکنانی که نتوانستند در بخش انفرادی در تیم جهانی حضور یابند، می توانند برای مسابقات قهرمانی آسیا 2021 در انتخابی نهایی که زمان برگزاری آن متعاقبا اعلام می شود شرکت کنند.

مسابقات کاراته قهرمانی جهان 2021 از 25 آبان تا 30 آبان ماه در امارات و مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از 28 آذر تا 1 دی ماه در قزاقستان آغاز می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز