یوونتوس- چلسی؛

آلگری به دنبال بازگشت به جاده موفقیت

۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۳:۴۰:۰۴
کد خبر: ۱۲۳۹۶۸۶
تیم یوونتوس در تورین میزبان چلسی خواهد بود.

به گزارش برنا؛ شاگردان ماسیمیلیانو آلگری به تدریج به جدول سری آ برگشته‌اند و کم کم دارند دوباره همان تیم مدعی همیشگی می‌شوند. یووه امسال کم‌ستاره‌تر از دیگر سال‌ها به نظر می‌رسد. شاید بتوان گفت کیه‌زا یا دیبالا را ستاره این تیم دانست.

یووه تا این لحظه بیشترین ضربه را از خط دفاعی دیده که باید نقطه قوتش در نظر گرفته می‌شد و حالا این خط دفاعی باید مقابل یکی از آماده‌ترین مهاجمین اروپا یعنی لوکاکو قرار گیرد.

در سمت مقابل شاگردان توخل که در لیگ برتر عالی کار کرده بودند در آخرین دیدار خود مغلوب شاگردان گواردیولا شدند تا اندکی شمایل شکست‌ ناپذیری‌شان خدشه‌دار شود. چلسی البته روزگار بدی را پشت سر نمی گذارد. تیمی بی‌حاشیه،‌ ستارگان آماده و یک مربی بادانش در حال حاضر در باشگاه چلسی حضور دارند اما آیا آن‌ها همچنان می‌توانند به روند موفقیت‌آمیز‌شان ادامه دهند؟

شانس برد چلسی با توجه به آمادگی بازیکنان و ثبات‌ این تیم بیشتر است اما تجربه آلگری و میزبانی یووه چیزی نیست که بتوان از آن عبور کرد.

***

آخرین دیدار این دو تیم سال 2012 در چهارچوب مرحله گروهی برگزار شده و در آن یووه موفق به شکست 3-0 چلسی شده است.

***

ترکیب احتمالی یووه: شزنی – دنیلو – دلیخت – بونوچی – ساندرو – کوادرادو – لوکاتلی – بنتانکور – ربیو – کولوسفسکی - کین

ترکیب احتمالی چلسی: مندی – رودیگر – کریستینسن – آزپلیکوئتا – آلونسو – کواچیچ – جورجینیو – هادسون – ورنر – کای هاورتز – لوکاکو

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز