تنیس روی میز قهرمانی آسیا؛

صعود دختران ایران به مرحله حذفی

۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۷:۴۴
کد خبر: ۱۲۴۰۰۴۶
صعود دختران ایران به مرحله حذفی
تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران در ادامه رقابت‌های مرحله مقدماتی و از گروه دوم، برابر اندونزی نیز به پیروزی رسید.

به گزارش برنا، زنان ملی پوش کشورمان که در دیدار نخست خود در این گروه مالدیو را شکست داده بودند سه شنبه شب به دیدار اندونزی دیگر تیم این گروه رفته و این تیم را نیز شکست دادند.

در این دیدار نزدیک که با نتیجه ۳ بر ۲ تمام شد «ندا شهسواری» ۲ پیروزی و «مهشید اشتری» نیز یک پیروزی مقابل ملی پوشان اندونزی کسب کردند.

همچنین اشتری و «شیما صفایی» نیز در این دیدار به پشت میز رفته و هر کدام یک بازی را باختند.

تیم ایران در نخستین بازی خود مالدیو را با نتیجه ۳ برصفر شکست داده بود. اندونزی نیز برابر مالدیو به برتری رسیده و دیدار این ۲ تیم تعیین کننده صدرنشین بود.

این درحالی است که ملی پوشان زن کشورمان با کسب دومین پیروزی خود به جدول حذفی این رقابت ها راه پیدا کرده و امروز (چهارشنبه) با تیم قزاقستان دیدار خواهند کرد.

زنان ملی پوش تنیس روی میز ایران که با ۲ پیروزی پیاپی به جمع ۱۰ تیم برتر قاره کهن راه پیدا کرده اند، درصورت پیروزی برابر قزاقستان به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود می کنند.

شاگردان حمیده ایران‌منش از هم اکنون حضور خود در رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در چین را قطعی کرده و برای صعود به جمع هشت تیم برتر تلاش می کنند.

«ندا شهسواری»، «مهشید اشتری»، «شیما صفایی»، «مریم فرعی» و «ملیکا کرمی» در تیم ملی زنان ایران عضویت دارند.

ملی پوشان کشورمان بیست و ششم شهریورماه به منظور شرکت در تور بین المللی قطر و شرکت در بیست و پنجمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا به این کشور اعزام شدند.

تیم های چین، کره شمالی و مالزی به دلیل هراس از شیوع ویروس کرونا در بین تیم های اعزامی خود از شرکت در این رقابت ها انصراف داده اند. این سه تیم در رده بندی جهانی تنیس روی میز بالاتر از ایران قرار دارند.

ملی پوشان کشورمان در دوره قبلی این رقابت ها در اندونزی که با شرکت تمامی تیم های مدعی برگزار شده بود در رده یازدهم ایستاد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز