علیرضا نادی:

برخی مغرضانه تخریب می‌کنند/ مگر باید در همه مسابقات قهرمان شد؟

۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۹:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۲۴۰۴۱۴
برخی مغرضانه تخریب می‌کنند/ مگر باید در همه مسابقات قهرمان شد؟
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال کشورمان با ابراز تعجب از عملکرد برخی افراد که در جریان مسابقات از تیم ایران انتقاد می‌کنند، گفت: برخی‌ها ناجوانمردانه و در شرایطی که جوانان کشورمان هنوز در حال مسابقه هستند، اقدام به تخریب می‌کنند.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، علیرضا نادی در خصوص عملکرد والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، نوجوانان جهان و جوانان جهان اظهار داشت: وقتی تیم ملی نوجوانان در مسابقات جهانی مدال برنز گرفت و تیم ملی بزرگسالان با ترکیبی جوان و پس از پوست اندازی در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کرد و مقابل ژاپنی که الان پیشرفت خوبی داشته، مقتدرانه پیروز شد و به مقام قهرمانی رسید، قطعا باید بگوییم والیبال نمره خوبی در سال جاری گرفته است.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال در خصوص تیم جوانان کشورمان گفت: مگر باید در همه مسابقات قهرمان شد؟ مگر قهرمانی را همیشه به نام یک تیم می زنند؟ باید در نظر بگیریم که این رقابت‌ها، جهانی است و همه برای قهرمانی می‌آیند، اما نمی‌شود انتظار داشته باشیم که همیشه قهرمان شویم. این رقابت‌ها فرمول برگزاری خاصی داشت و تیم ایران با یک امتیاز آن هم در شرایط رقابت نزدیک با آرژانتین و بلژیک نتوانست به جمع هشت تیم صعود کند.

او خاطرنشان کرد: تعجب می‌کنم که برخی‌ها در جریان مسابقات به نقد تیم جوانان می‌پردازند و از عملکرد تیم انتقاد می‌کنند. برخی‌ها ناجوانمردانه و شاید از روی قصد و غرض در شرایطی که جوانان کشورمان هنوز در حال مسابقه هستند، بجای روحیه دادن به آنها، اقدام به تخریب می کنند؛ این خیانت به والیبال است.

نادی ادامه داد: چرا نیمه خالی لیوان را نگاه می‌کنند؟ این تیم جوانان بوده و به لحاظ سنی شکننده است. بهروز عطایی روی یکی از بازیکنان خود حساب کرده بود، اما واقعا دستش در حنا ماند. با این حال معتقدم جوانان ایران اصلا بد بازی نکردند و نمایش خوبی داشتند. این شرایط برای آینده والیبال ایران مفید خواهد بود.

مربی بین المللی کشورمان در پایان افزود: پس از پایان مسابقات قهرمانی آسیا به دکتر داورزنی پیام دادم و به ایشان تبریک گفتم. داورزنی برای این والیبال زحمت کشیده و باید قدردان چنین مدیران باشیم. والیبال ما در طول این مدت افتخارات زیادی کسب کرده و باعث سربلندی خانواده والیبال شده است. خودم به خوبی می دانم اگر نقدی وجود داشته باشد کی و چگونه مطرح کنم. اینکه برخی‌ها از اسم من سو استفاده می‌کنند و برای خود تیم درست می‌کنند اصلا صحیح نیست و اگر لازم باشد از مراجع قانونی این موضوع را پیگیری می‌کنم. الان هم برای خدمت به کشور آماده هستم و هرجا ببینم می توانم کمکی کنم هرگز دریغ نخواهم کرد.

نظر شما