لیگ برتر والیبال ساحلی؛

موج سواران و ساوانا فینالیست شدند

۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۸:۴۸
کد خبر: ۱۲۴۰۶۶۵
موج سواران و ساوانا فینالیست شدند
تیم‌های موج سواران ساحل نوشهر و ساوانا بهشهر با شکست حریفان خود در مرحله نیمه‌نهایی به فینال لیگ برتر والیبال ساحلی سال 1400 صعود کردند.

به گزارش برنا، روز دوم مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز (پنج‌شنبه) در بندرعباس برگزار شد.

پس از برگزاری رقابت‌های روز اول، تیم‌های موج سواران ساحل نوشهر، ساوانا بهشهر، هورسان رامسر و شهداب یزد به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.

در نخستین رقابت نیمه‌نهایی تیم‌های موج سواران ساحل نوشهر و شهداب یزد با هم روبرو شدند. موج سواران ساحل نوشهر در دو مسابقه برابر شهداب با نتیجه مشابه 2 بر صفر پیروز و فینالیست لیگ برتر ساحلی شدند. ترکیب موج سواران ساحل را بهمن سالمی و آرش وکیلی تشکیل دادند و آنها فردا برای قهرمانی خواهند جنگید.

شهداب هم که در روز اول توانسته بود با کامبک برابر رعد پدافند راهی نیمه‌نهایی شود، در این مرحله با دو باخت متوالی راهی بازی رده‌بندی شد. یزدی‌ها که با ترکیب بهنام توکلی و سینا عنایتی به بندرعباس آمده‌اند، فردا برای سومی تلاش می‌کنند.

دومین رقابت نیمه نهایی را ساوانا بهشهر وهورسان رامسر برگزار کردند. نماینده بهشهر با ترکیب علیرضا آقاجانی و ابوالحسن خاکی‌زاده توانست در دو بازی مرحله نیمه نهایی با نتیجه مشابه 2 بر صفر نماینده رامسر را در یک رقابت دیدنی و جذاب که با تشویق و حضور پرشور تماشاگران بندرعباسی همراه بود، شکست دهد و دومین فینالیست لقب بگیرد.

تیم هورسان هم که بازیکنانش را عباس پورعسگری و سینا شوکتی تشکیل می‌دهند، با ناکامی در بازی نیمه نهایی، راهی دیدار رده بندی شد.

بر اساس نتایج امروز، روز جمعه تیم‌های موج سواران ساحل نوشهر بازی فینال را برگزار می‌کنند و تیم‌های شهداب یزد و هورسان رامسر در بازی رده‌بندی به میدان می‌روند.

نتایج کامل دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ساحلی به قرار زیر است و اسامی تیم‌های فاتح ابتدا آمده است:

موج سواران ساحل نوشهر– شهداب یزد

دیدار اول: موج سواران ساحل نوشهر 2 – شهداب یزد صفر (21 بر 15 و 21 بر 12)

دیدار دوم: شهداب یزد صفر- موج سواران ساحل نوشهر 2 (16 بر 21 و 14 بر 21)

ساوانا بهشهر– هورسان رامسر

دیدار اول: ساوانا بهشهر- هورسان رامسر (21 بر 19 و 21 بر 12)

دیدار دوم: هورسان رامسر صفر- ساوانا بهشهر 2 (13 بر 21 و 22 بر 24)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز