حسین خوش نظر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

CAS هیچ فشاری را از هیچ سازمانی قبول نمی‌کند/ هر رایی صادر شود از نظر ما عادلانه است

۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۶:۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۲۴۱۳۸۶
CAS هیچ فشاری را از هیچ سازمانی قبول نمی‌کند/ هر رایی صادر شود از نظر ما عادلانه است
سرپرست سایپا گفت: پیگیر شکایت‌مان به دادگاه عالی ورزش هستیم و از طریق CAS پرونده‌مان را دنبال می‌کنیم.

حسین خوش‌نظر، سرپرست تیم فوتبال سایپا تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال سایپا و حضور این تیم در فصل لیگ دسته اول اظهار داشت: به احترام مسئولان سازمان لیگ به عنوان نماینده سایپا در مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول حاضر شدیم اما هم چنان پیگیر شکایت‌مان به دادگاه عالی ورزش هستیم و از طریق CAS پرونده‌مان را دنبال می‌کنیم. از این طریق امیدوار هستیم به حق و حقوقمان دست پیدا کنیم. مطمئن هستم این نهاد هیچ فشاری را از هیچ سازمانی قبول نمی‌کند. برای ما هرآنچه که در این دادگاه به عنوان حکم نهایی صادر شود، قابل پذیرش است و منتظر اجرای عدالت در این زمینه هستیم. 

او در ادامه با اشاره به شرایط نقل و انتقالات در لیگ دسته اول تاکید کرد: به نظرم باید کمیته‌ای نظارتی بیرون از فدراسیون برای بررسی اتفاقات حاکم بر نقل و انتقالات تشکیل شود تا جلوی برخی بی‌حساب و کتابی‌ها گرفته شود. در حال حاضر نقل و انتقالات بی سر و سامان است و برخی باشگاه‌ها نقل و انتقالاتی حتی بالاتر از لیگ برتر را دارند که این موضوع منصفانه نیست. یکسری از تیم‌ها که بضاعت مالی بالایی ندارند در این میان توان و قدرت رقابت با تیم‌های پولدار و متمول را ندارند و بابت این موضوع متضرر می‌ شوند. با توجه به این مسائل از مسئولان می‌خواهم نظارت دقیقی را روی این موضوع داشته باشند و کمیته اخلاق هم می‌تواند با ورود به این مساله، از برخی اتفاقات در این زمینه جلوگیری کند.

سرپرست سایپا در مورد کادر فنی این تیم گفت: با حضور سعید اخباری کادر فنی تکمیل شده و در تلاش هستیم در این فصل اتفاقات خوبی را برای سایپا رقم زده و اطمینان داریم این تیم را به جایگاه اصلی‌اش باز می‌گردانیم. 

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز