با استقبال مسئولین فدراسیون؛

تیم‌های ملی تنیس دختران و پسران نوجوانان ایران با دو عنوان قهرمانی وارد کشور شدند

۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۶:۵۸:۴۳
کد خبر: ۱۲۴۲۰۶۹
تیم‌های ملی تنیس پسران و دختران نوجوانان ایران با استقبال رسمی مسئولین فدراسیون تنیس از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی رحمه الله علیه وارد کشور شدند.

به گزارش برنا، تیم های ملی تنیس پسران و دختران نوجوان ایران ساعت 3:45 دقیقه بامداد دوشنبه 13 مهر پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات زیر 12 سال غرب آسیا در اردن، با استقبال مهدی آزادواری عضو هیات رئیسه، مهرافزا منوچهری و فرزین ضیا آذری نایب رئیس و دبیر فدراسیون تنیس به همراه فرشاد صفتی دبیر کمیته فنی، سینا ابراهیمیان مدیر مسابقات فدراسیون و همچنین اکبر رجبی سرپرست اردوهای تیم های ملی تنیس نوجوانان و زهرا بیات سرپرست هیات تنیس استان البرز از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی به تهران بازگشتند. در مراسم استقبال از ملی پوشان تنیس کشورمان، خانواده های ملی پوشان نیز حضور داشتند. اهتزاز پرچم ایران همراه با زمزمه سرود پرافتخار کشورمان از سوی برخی افراد حاضر در مراسم استقبال نیز جالب توجه بود.

حضور ملی پوشان تنیس نوجوانان پسر و دختر ایران که با عناوین قهرمانی غرب آسیا به میهن بازگشتند و جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان را به ارمغان آوردند، توجه برخی از مسافران فرودگاه را هم به خود جلب کرده بود تا جاییکه برخی از آنها که علاقمند به تنیس بودند به ملی پوشان خوش آمد و تبریک گفتند.

مسابقات تنیس زیر 12 سال غرب آسیا در امان پایتخت اردن از چهارم تا یازدهم مهر برگزار شد و تیم ملی نوجوانان دختر ایران با ترکیب صبا خیرمنش، فردخت علیمی و فریماه فرهی مقدم به سرمربیگری هنگامه عزیزی و‌ تیم ملی پسران نوجوان ایران با ترکیب فربد ایمانی، کیارش صادقی زیدی و سروش معدنیان با سرمربیگری فرهاد صانع عناوین قهرمانی غرب آسیا را با پیروزی بر تمامی حریفان به ارمغان آوردند. عباس خیلتاش، رئیس کمیته فنی و سمیرا ضمیران به عنوان سرپرست تیم ها را در این رقابت ها همراهی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز