ایمان صادقی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

می‌خواهیم پدیده لیگ برتر شویم/ لژیونر شدن دروازه‌بان‌ها اتفاق خوبی است

۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۴۲۸۲۲
می‌خواهیم پدیده لیگ برتر شویم/ لژیونر شدن دروازه‌بان‌ها اتفاق خوبی است
دروازه‌بان جدید تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا برای فجرسپاسی مهره خوب و تاثیرگذاری باشم.

ایمان صادقی، سنگربان جدید تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره حضورش در فجرسپاسی برای این فصل از لیگ برتر اظهار داشت: فجرسپاسی از تیم‌های خوب و ریشه‌دار ایران محسوب می‌شود و امسال پس از سال‌ها تلاش توانست در لیگ برتر حضور پیدا کند. به هر حال وقتی پیشنهاد فجرسپاسی را دریافت کردم شرایط را برای حضور در این تیم مناسب دیدم و تصمیم گرفتم برای این فصل در این تیم خوب و آینده دار حضور پیدا کنم. 

او ادامه داد: سال قبل تلاش زیادی کردم در شاهین مهره مثمرثمری باشم و در حد توانم به این تیم کمک کردم و در حال حاضر تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا برای فجرسپاسی مهره خوب و تاثیرگذاری باشم.

گلر نام آشنای فجرسپاسی در خصوص هدف این تیم شیرازی در حضور دوباره در لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: تمام تلاش مجموعه تیم و باشگاه این است که بهترین نتایج را در این فصل در لیگ برتر کسب کنیم. حالا این که چقدر در این امر موفق باشیم، به تلاش مان بستگی دارد. در هر حال هدف اصلی ما این است که فجرسپاسی در مسیر حضور دوباره در لیگ برتر بتواند تیم پدیده این فصل لقب بگیرد.

دروازه‌بان سال‌های گذشته پرسپولیس در مورد شرایط این تیم و دیدار تیم گل‌محمدی برابر الهلال خاطرنشان کرد: پرسپولیس جزو تیم‌های خوب است که این موضوع در موفقیت‌های این تیم در سال‌های اخیر و کسب قهرمانی‌های متوالی‌اش مشهود است. پرسپولیس تا چند روز دیگر بازی مهمی برابر الهلال دارد که برای این تیم در این بازی ملی و مهم آرزوی موفقیت دارم. 

صادقی در پایان با اشاره به حضور دروازه‌بان‌های ایرانی در خارج به عنوان لژیونرهای جدید کشورمان گفت: برای همه آنها آرزوی موفقیت دارم. بدون شک حضور گلرهای ایرانی در خارج از ایران به ویژه در اروپا در نهایت باعث پیشرفت فوتبال ما خواهد شد. 

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز