علیرضا بهبودی:

برای صعود به فینال باید تمرکز بیشتری داشته باشیم

۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۵:۵۱:۱۷
کد خبر: ۱۲۴۵۸۴۱
برای صعود به فینال باید تمرکز بیشتری داشته باشیم
کاپیتان تیم فولاد سیرجان گفت: برای صعود به دیدار نهایی باید در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با هماهنگی و تمرکز بیشتر مقابل حریف حاضر شویم.

به گزارش برنا، علیرضا بهبودی پس از برد تیمش برابر نماینده تایلند و صعود به مرحله نیمه‌نهایی بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، گفت: در دیدار روز گذشته برابر العربی قطر تمام توان خود را به کار گرفتیم و طبیعی بود که امروز با شرایط متفاوت‌تری بازی کنیم. ضمن این که کادر فنی امروز به دلیل مسجل شدن صعود تیم به مرحله نیمه نهایی، ترجیح داد از بازیکنان روی نیمکت بیشتر استفاده کند.

کاپیتان تیم فولاد سیرجان ایرانیان با ابراز خشنودی از صعود تیمش به عنوان سرگروه به مرحله نیمه‌نهایی، تصریح کرد: امیدوارم با ارائه یک بازی خوب به فینال برسیم. ناخون راتچاسیما به مراتب از دایموند فود قوی‌تر است و باید برای شکست این تیم هماهنگی و تمرکز بیشتری داشته باشیم.

بهبودی اضافه کرد: در والیبال باید به همه تیم‌ها احترام گذاشت. برای مثال برابر تیم‌های قدرتمند تمام توان خود را به کار می‌گیریم اما در رویایی با تیم‌های ضعیف‌تر حریف را دست‌کم می‌گیریم. این اتفاق خوب نیست و به ضرر والیبال است.

8 تیم برتر رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا فردا (چهارشنبه) استراحت دارند و تیم فولاد سیرجان روز پنج‌شنبه در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تیم ناخون راتچاسیما دیگر نماینده کشور تایلند (میزبان) این رقابت‌ها می‌رود.

نظر شما