بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با برنا

عملکرد ساحلی بازان قابل ستایش است/ امیدوارم ستاره‌هایی که خداحافظی کردند، فراموش نشوند

۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۵۷۷۷۳
عملکرد ساحلی بازان قابل ستایش است/ امیدوارم ستاره‌هایی که خداحافظی کردند، فراموش نشوند
پیشکسوت فوتبال ساحلی گفت: امیدوارم ستاره‌هایی که از تیم ملی خداحافظی کردند، فراموش نشوند.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دیدار فینال جام بین قاره‌ای به مصاف روسیه رفت که با شکست در این دیدار، به مقام نایب قهرمانی رسید.

بهزاد داداش‌زاده، پیشکسوت فوتبال ساحلی کشورمان در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در این دوره از بازی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: ساحلی بازان ایران همیشه در این رقابت ها روی سکو بودند و این بار هم عملکرد خوبی داشتند و موفق شدند بعد از روسیه نایب قهرمان مسابقات شوند. به نظرم با توجه به اتفاقاتی که سال گذشته برای تیم رخ داد، تیم ایران با شایستگی عازم مسابقات جام جهانی نشد اما کسب این نایب قهرمانی قابل ستایش است.

او ادامه داد: اتفاقی که بسیار تلخ بود و متاسفانه به ضرر فوتبال ساحلی کشورمان شد و جالب تر اینکه هرگز کسی در این رابطه حاضر به پاسخگویی هم نشد اما به هر جهت در حال حاضر اتفاق های خوبی برای تیم در حال رخ دادن است. واقعا حضور محتشم در راس کمیته فوتبال ساحلی تا به امروز به سود این رشته بوده، ابتدا که پاداش ملی پوشان که سال ها به آن توجه نمی شد، پرداخته شد که جای تقدیر دارد چرا که انگیزه ای دو چندان شد برای تیم و از طرفی اردوهای خوبی در این فرصت محدود برگزار شد و در نهایت هم خوشبختانه بازیکنان و کادر نتیجه تلاش های خود را دیدند.

داداش‌زاده گفت: تیم با شاکله همیشگی در مسابقات حاضر شد و فقط یک چهره جدید در تیم حضور داشت که انصافا هم بازی خوبی را از او دیدم. متاسفانه این مسابقات در تقویم فیفا نیست و بیشتر جنبه تشریفاتی دارد و امیدوارم فدراسیون تلاش کند تا این رشته هم وارد تقویم مسابقات فیفا شود. باید بگویم که تیم واقعا خوبی داریم و قطعا در صورت حمایت بازیکنان خوبی هم به تیم تزریق خواهند شد اما امیدوارم بچه هایی که حالا از دنیای قهرمانی خداحافظی کردند مانند ستاره‌های اسبق‌ نشوند. امیدوارم رسانه ها در این مسیر فوتبال ساحلی را همراهی کنند. تا حمایت از بازیکنان حال حاضر نباشد و ستاره ها بخواهند فراموش شوند، نمی توان به آینده فوتبال ساحلی خیلی امید داشت.

انتهای پیام//

خبرنگار: محمدرضا پشوتن

نظر شما