فدراسیون اعلام کرد؛

برگزاری اردوی تیم ملی شنا آب‌های آزاد در کیش

۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۴۷:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۸۲۵۰
برگزاری اردوی تیم ملی شنا آب‌های آزاد در کیش
اردوی کوتاه مدت آماده سازی تیم ملی شنا آب‌های آزاد با حضور 10 شناگر در جزیره کیش در حال پیگیری است.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدارسیون شنا، شیرجه و واترپلو، اردوی کوتاه مدت آماده سازی تیم ملی شنا آب های آزاد با حضور ۱۰ شناگر در جزیره کیش طبق برنامه ریزی انجام شده در حال پیگیری است. این اردو با هدف اجرای برنامه های راهبردی فدراسیون شنا و به منظور آماده سازی شناگران برتر آب‌های آزاد جهت حضور پرقدرت در رقابت‌ها پیش رو از روز نهم آبان ۱۴۰۰ آغاز شده و تا چهارشنبه ۱۹ آبان ادامه دارد.

با همت هیات شنا منطقه آزاد کیش شرایط ایده آلی برای برپایی این اردوی تدارکاتی ایجاد شده و آب و هوای خوب جزیره زیبای کیش مقدمات را برای برپایی این اردوی تمرینی، مناسب و ایده آل کرده است.
 
۱۰ شناگر دعوت شده از استان‌های تهران، گلستان و مازندران با انگیزه بالا و شرایط فنی خوب در این اردو هروز دو نوبت صبح از ساعت ۱۰ بمدت دو ساعت در دریا و عصرها بمدت یک ساعت و نیم در استخر سرپوشیده جزیره کیش زیر نظر کادر فنی تیم به پیگیری تمرینات خود می‌پردازند. پس از آن به محل سکونت خود خوابگاه میر مهناست کیش باز می گردند تا استراحت کنند و برای ادامه تمرینات خود آماده شوند.

این اردوی کوتاه مدت تا روز ۱۹ آبان ۱۴۰۰ پیش از برگزاری مسابقات شنا آب های آزاد “بزرگداشت روز کیش” که در رده های سنی زیر ۲۰ سال و بالای ۲۰ سال ویژه آقایان ادامه خواهد داشت. این رقابت ها زمان مناسبی برای محک شناگران حاضر در این اردوی تمرینی است تا میزان آمادگی خود را در شرایط مسابقه مورد سنجش قرار دهند.

اسامی شناگران حاضر در اردو :
 
    محمدحسین قاسمی
 
    محمد مهمان نواز
 
    محمدپارسا نورآئین
 
    رامتین کاظمی
 
    عباس جهانگیری
 
    صادق رحیمی
 
    ابوالفضل رحیمی
 
    مهدی سوخته سرایی
 
    پدرام کشمیری
 
    رضا محمودی

اسامی کادر فنی:
 
    رضا ملک خانبانان (مربی)
 
    محمدرضا کیانی (مربی)
 
    محمد بنده نژاد (سرپرست)

نظر شما