با حضور ۱۸ تیم؛

لیگ دسته یک والیبال قرعه‌ کشی شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۶:۲۳:۰۸
کد خبر: ۱۲۵۸۸۱۹
لیگ دسته یک والیبال قرعه‌ کشی شد
لیگ دسته یک والیبال مردان سال 1400 ایران با حضور 18 تیم در دو گروه مقدماتی آغاز خواهد شد.

به گزارش برنا؛ سازمان لیگ در نظر دارد مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری A دسته یک مردان سال 1400 جام «سردار دل‌ها» را از روز جمعه 28 آبان‌ماه آغاز کند.

مراسم قرعه‌کشی این مسابقات امروز (سه‌شنبه) با حضور باشگاه‌های حاضر در مسابقات به صورت آنلاین برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده در دو گروه مقدماتی زیر قرار گرفتند:

گروه A: زرسان، همای عقاب، قارتال سرعین، تیم C، تیم A، آریا تنکابن، تیم B، شهداب جوان یزد و کندوان شمال

گروه B: سروقامتان همدان، وارنا گیلان، شهرداری جوان ارومیه، باشگاه ملوان، ستاره طبرستان نوشهر، گل‌گهر سیرجان، هوشیار تبریز، تخت جمشید مرودشت و ایرانشید چالوس

در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد. مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک مردان نیز به صورت دو برد از سه بازی برگزار خواهد شد و دیدار رده‌بندی و نهایی این رقابت‌ها به صورت تک بازی خواهد بود.

سه تیم افق قم، گل‌پسند اصفهان و توپکار بابلسر ورودیه و بدهی‌های خود را پرداخت کردند. اما با توجه به اختلاف حساب این تیم‌ها با مالی فدراسیون، مقرر شد تا روز شنبه 22 آبان در صورت حل مشکل در مسابقات شرکت کنند، در غیر اینصورت تیم‌های دیگر جایگزین آن‌ها خواهند شد. این سه تیم پس از حل مشکل با قرعه کشی جدید، جایگزین سه تیم A, B, C در گروه یک خواهند شد.

سال 99 بیست‌ونهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران برگزار شد و تیم‌های پاس گرگان و مس رفسنجان با کسب مقام‌های اول و دوم، به لیگ برتر سال 1400 راه ‌یافتند. تیم ایرانشید چالوس نیز به مقام سومی این رقابت‌ها در سال گذشته دست یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز