امروز صورت گرفت؛

صحبت‌های مریم کاظمی‌پور در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران پاراتوکیو

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۲۶۴۰۲۹
صحبت‌های مریم کاظمی‌پور در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران پاراتوکیو
معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران پاراتوکیو صحبت کرد.

به گزارش برنا، مریم کاظمی‌پور، معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران بازی‌های پارالمپیک توکیو، درباره برنامه های پیش روی ورزش زنان گفت: برنامه پیش‌روی وزارت ورزش و جوانان با توجه به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی 2022، حضور قدرتمندانه‌تر از دوره های پیشین بوده تا مسیر را برای اهتزاز پرچم ایران در سایه حجاب و عفاف فراهم کنیم. حمایت از تمام تیم‌ها در حوزه وزیر ورزش و جوانان است و امیدواریم با حفظ رنکینگ و توسعه مدیریت، به موفقیت برسیم.

او درباره ماجرای زهره کودایی، دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان هم عنوان کرد: اقدامی توسط فدراسیون فوتبال اردن شده و نامه‌ای به AFC ارسال شده است.. به قطار در حال حرکت سنگ می‌زنند. تیم ملی فوتبال بانوان ما پس از موفقیت در دور اول رقابت‌های انتخابی قهرمانی آسیا در مظان این مسائل با کوته‌نظری‌های رخ داده قرار گرفت اما تاکنون با گذشت 21 روز از سوی کنفدراسیون آسیا و سایر نهادهای ذی‌ربط هیچ اقدام رسمی صورت نگرفته است. مستندات فدراسیون و ایفمارک حق اعتراض را باقی نگذاشته و از تمام صحبت‌ها برائت شده است. امیدواریم در رقابت‌های قاره هم بانوان ایرانی بدرخشند و مجدداً اخبار خوشی را بشنویم.

کاظمی پور درباره بحث ورود زنان به استادیوم‌ها گفت: مبحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها در کارگروه‌های خاص وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال در حال بررسی‌ است. ما زیرساخت‌های موجود را بررسی می‌کنیم تا برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها، حریم و شانیت‌شان حفظ شود. برنامه‌هایی داریم تا با کمک شرکت توسعه و فدراسیون فوتبال، این زیرساخت‌ها را ایجاد کنیم تا بانوان با صیانت از حریم و امکانات ویژه بتوانند در استادیوم‌ها حاضر شوند. هرگونه تصمیم نهایی هم از طریق وزارت ورزش و جوانان ابلاغ خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز