مراسم تجلیل از پیشکسوت گزارشگری کشتی برگزار شد

۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۲۶۵۱۵۲
مراسم تجلیل از پیشکسوت گزارشگری کشتی برگزار شد
مراسم تجلیل از هادی عامل، پیشکسوت گزارشگری کشتی و رسانه ورزشی بعد از ظهر امروز در محل سازمان رسانه ای هنری اوج برگزار شد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، این مراسم به همت شبکه سه سیما و با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، علی فروغی مدیر شبکه سه سیما و جمعی از مدیران و گزارشگران ورزشی صدا و سیما، منصور برزگر و ابراهیم جوادی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی ایران محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزاد، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، حسن رنگرز قهرمان اسبق کشتی فرنگی جهان و مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

در این مراسم پیام های جمعی از پیشکسوتان کشتی کشور برای هادی عامل گزارشگر باسابقه کشتی قرائت شد.

علیرضا دبیر در این مراسم ضمن تقدیر از 38 سال خدماتش به کشتی کشور گفت: یکی از نکات شخصیتی بارز آقای هادی عامل صداقت ایشان است و این موضوع باعث شده تا مردم ایشان را دوست داشته باشند.

وی ادامه داد: علت اینکه گزارش های هادی عامل برای علاقمندان به کشتی جذاب است این است که ایشان خود پیش از این کشتی و مربی بوده، داوری کرده و علاوه بر یک گزارشگر یک کارشناس است و فنون کشتی را خوب می شناسد و صدای ایشان با کشتی کشور گره خورده است.

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: هادی عامل واقعا به کار خود مسلط است و این اتفاقی نیست و ایشان طی این سال ها تلاش کرده است که اطلاعات خود را به روز کند و همگام با کشتی کشور و شرایط تیم های ملی پیش برود.

در پایان این مراسم از هادی عامل توسط مهمانان دعوت شده تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام//

نظر شما