پرسپولیس تهران یک- صنعت نفت آبادان صفر

یحیی علیه علیمنصور/ پرسپولیس جان گرفت

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۸:۵۹:۰۶
کد خبر: ۱۲۶۵۷۵۴
یحیی علیه علیمنصور/ پرسپولیس جان گرفت
تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل حریف خود به پیروزی رسید.

به گزارش برنا؛ تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با حساب یک بر صفر به سود قرمزپوشان به پایان رسید تا تیم یحیی گل محمدی به سه امتیاز مهم دست پیدا کند.

تیم پرسپولیس با تغییراتی که نسبت به بازی‌های قبل انجام داده بود پا به میدان گذاشت تا بتواند به ناکامی سه هفته نبردن پایان بدهد. رضا اسدی، هافبک ثابت پرسپولیس در هفته‌های گذشته در این مسابقه نیمکت نشین شد و احسان پهلوان به جای او وارد زمین شد. هرچند که پهلوان هم در دقیقه 26 آسیب دید تا کمال کامیابی نیا برای نخستین بار در این فصل فرصت حضور در زمین (به جای پهلوان) را پیدا کند. دو تیم در نیمه نخست فرصت چندانی برای گلزنی نداشتند و موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها به دست نیامد تا بازیکنان با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم پرسپولیس برای گلزنی بازی را هجومی آغاز کرد و توسط عیسی آل کثیر دروازه تیم میهمان را تحت فشار گذاشت. گل محمدی در این نیمه مهدی عبدی را جایگزین سعید آقایی کرد. با این تعویض، سرخ پوشان سه دفاعه شدند تا با ترکیب آل کثیر، ترابی، عالیشاه و وحید امیری دامنه حملات و فشار خود را افزایش بدهند. این برنامه جواب داد و پرسپولیس در دقیقه 67 موفق شد با شوت مهدی عبدی دروازه نفت را باز کند اما داور اعتقاد داشت توپ بعد از برخورد با تیرک افقی صنعت نفت، وارد دروازه این تیم نشده در حالی که در تصاویر تلویزیونی عبور توپ از خط واضح بود اما این پایان کار نبود و پرسپولیس در دقیقه 72 با ضربه پای چپ میلاد سرلک سرانجام به گل رسید.

صنعت نفت بعد از این گل برای جبران نتیجه جلو کشید و صاحب فرصت‌هایی برای گلزنی شد. یکی از این موقعیت‌ها روی اشتباه بازیکنان پرسپولیس در دقیقه 85 به دست آمد. حامد لک دروازه بان پرسپولیس در کنترل پاس رو به عقب مدافعان این تیم دچار اشتباه شد تا توپ از زیر پایش رها شود و به سمت خط دروازه برود، لک در آخرین لحظه موفق شد توپ را بعد از برخورد به تیرک عمودی دور کند. با وجود این اشتباه اما لک در دقیقه 91 یک موقعیت تک به تک را از شروین بزرگ مهاجم نفت گرفت تا پرسپولیس با همان یک گل برنده بازی شود. با این برد، پرسپولیس یازده امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد تا در فاصله یک امتیازی با استقلال قرار بگیرد.

علی اصغر مومنی داور این بازی بود که به مهدی ترابی و افشین پیروانی از پرسپولیس و احمد گوهری، مهدی حنفی و علیرضا منصوریان از صنعت نفت کارت زرد نشان داد.

ترکیب پرسپولیس تهران: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی (65- مهدی عبدی)، میلاد سرلک، احسان پهلوان (26- کمال کامیابی‌نیا)، مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر (4+90- علیرضا ابراهیمی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب صنعت نفت آبادان: احمد گوهری، محمد بختیاری، حکیم نصاری، شروین بزرگ، طالب ریکانی (87- علی امیری)، امید خالدی، امید حامدی‌فر، میثم تهیدست، محمد طیبی، مهدی حنفی و امیرحسین فرهادی (46- محمدرضا غبیشاوی)

سرمربی: علیرضا منصوریان

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز