حقی: جای مهندس در استقلال خالی است/ آبی‌پوشان باید با تمام وجود برای قهرمانی بجنگند

۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۶۵۷۶۹
حقی: جای مهندس در استقلال خالی است/ آبی‌پوشان باید با تمام وجود برای قهرمانی بجنگند
داوود حقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اعلام کرد انتظار زیادی از آبی‌‌پوشان تهرانی می‌رود و آن‌ها در بازی مقابل نساجی بهتر از دیدار با گل‌گهر بازی کردند.

داوود حقی، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران، درباره بازی استقلال در سیرجان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی هفته گذشته استقلال مقابل نساجی مازندران یکی از بهترین و زیباترین بازی‌ها از لحاظ فنی بود. هر دو تیم خوب بودند اما این هفته خیر. این هفته استقلال راضی کننده نبود. شاید مشکلاتی که بوجود آمده هم در کسب نتیجه بی‌تاثیر نباشد اما تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید برای آن با تمام وجود بجنگد و تلاش کند. هرچند خودم به طور کامل نتوانستم بازی را مشاهده کنم اما با دیگر دوستان هم که صحبت کردیم آن‌ها هم متفق القول بودند که استقلال در بازی با گل‌گهر سیرجان آن‌چنان راضی کننده ظاهر نشد.

او در ادامه افزود: استقلال در حال حاضر هنوز مشکل بازیسازی دارد و در این تیم عدم وجود یک مهندس برای بازیسازی احساس می‌شود. با تمام احترامی که برای بازیکنان تیم قائلم اما این مشکل باید حل شود. حتی این مشکل را می توان به تمام تیم‌های لیگ برتری تعمیم داد و بیشتر تیم‌ها در این پست ضعف دارند.

حقی که سال‌ها سابقه بازی در فوتبال ایران را دارد، درباره بازیکنان خارجی استقلال گفت: آن‌ها با کیفیت هستند و به رشد بازیکنان کناری‌شان هم کمک می‌کنند. باید از رفتار حرفه ای و سبک بازی‌شان درس گرفت.

او درباره مدعیان قهرمانی گفت: استقلال، سپاهان و گل‌گهر مدعیان اصلی هستند. پرسپولیس مشکلات داشته اما این مشکلات حل می‌شود و آن‌ها هم به جمع مدعیان اضافه می‌شوند.

انتهای پیام// 3

نظر شما