وحید امیری: اشتباه پیش می‌آید ولی داوران بیشتر دقت کنند

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۲۲:۰۵:۱۲
کد خبر: ۱۲۶۵۸۲۲
وحید امیری: اشتباه پیش می‌آید ولی داوران بیشتر دقت کنند
بازیکن پرتلاش پرسپولیس گفت: داور هم اشتباه می‌کند و این طبیعی است ولی امروز ممکن بود خیلی ضرر کنیم، امیدوارم دقت بیشتری کنند.

به گزارش برنا؛ وحید امیری پس از برتری امشب (چهارشنبه) سرخپوشان اظهار بیان کرد: هواداران بعد از نزدیک به دو سال به ورزشگاه آمدند. در خور شأن پرسپولیس بازی کردیم و خوشحالیم که پاقدم هواداران خیر بود.

وی درباره اشتباهات داوری در این بازی، ادامه داد: داور هم اشتباه می‌کند و طبیعی است ولی از سوی دیگر این بازی می‌توانست مساوی شود و یک تیم ضرر کند. خدا را شکر که برنده شدیم وگرنه شرایط فرق می‌کرد. امیدوارم داوران دقت بیشتری کنند.

ملی‌پوش خستگی ناپذیر سرخپوشان، درباره عملکرد خود اضافه کرد: به نظر من، خوب بازی کردن باید به نتیجه گرفتن ختم شود زیرا اگر نتیجه بگیریم، این زحمات به چشم می‌آید و اگر نتیجه نگیریم، این تلاش‌ها بی‌اثر است. امیدوارم همیشه این تلاش‌ها ختم به نتیجه شود. ما سرباز و بازیکن پرسپولیس هستیم و این سرمربی است که تصمیم می‌گیرد کجا بازی کنیم. من شخصا تا جایی که افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته باشم، برای این تیم زحمت می‌کشم.

بازیکن پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی این تیم گفت: درست نیست بعد از برد درباره این مشکلات حرف بزنیم و بهتر است خوشحال باشیم. ما کاری به حواشی و حتی تیم‌های دیگر نداریم. تمام تمرکز ما روی تیم خودمان است و امیدوارم  و سعی می‌کنیم شرایط‌مان بهتر شود.

 

 

نظر شما