اسدی: به یک شرط هیچ تیمی جلودار پرسپولیس نمی‌شود/ کمال فوق العاده بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۶۶۰۹۰
اسدی: به یک شرط هیچ تیمی جلودار پرسپولیس نمی‌شود/ کمال فوق العاده بود
کاپیتان سال‌های گذشته پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا با اشاره به پیروزی اخیر پرسپولیس برابر صنعت‌نفت آبادان تاکید کرد: نمایش پرسپولیس در این دیدار چشم نواز بود.

ابراهیم اسدی، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا ضمن تمجید از عملکرد پرسپولیس در این دیدار در خصوص شرایط فنی بازی برابر صنعت نفت آبادان عنوان کرد: پرسپولیس در این بازی توانست به خوبی بازی را در اختیار بگیرد و چند موقعیت خوب و جدی را هم روی دروازه حریف ایجاد کند و اگر اشتباهات داوری در این دیدار صورت نمی‌گرفت شک نکنید پرسپولیس با پیروزی پرگلی از زمین خارج می شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این که حضور هواداران در این بازی تاثیر مثبتی روی بازی و شرایط روحی و روانی تیم گذاشته بود، در این دیدار شاهد تغییر سیستم و تغییر تاکتیک از سوی کادر فنی برای پرسپولیس بودیم که این دو عامل و تلاش مجموعه باشگاه و تیم دست به دست هم داد تا علاوه بر فوتبال زیبا، در نتیجه گیری هم موفق عمل کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به حضور موفق کمال کامیابی‌نیا که پس از مدت ها شانس حضور در میدان را به دست آورده بود، تصریح کرد: کمال با تجربه خوبی که دارد در این دیدار نظم خوبی را به خط میانی بخشید و توانست بازی موثری را از خود به نمایش بگذارد. حضور کمال در بازی باعث شد خط میانی پرسپولیس روان تر از قبل کار کند و هم در بحث دفاع و هم بحث بازی سازی و حمله، این تیم شرایط بهتری در مقایسه با بازی های قبل داشته باشد. ضمن این که با حضور او، سرلک هم فضای بهتری را در زمین داشت و پرسپولیس در نهایت حاکم کامل میانه میدان بود و این مساله به این تیم کمک کرد تا نتیجه مطلوبی را در این بازی بگیرد، اگرچه در صورتی که داوران در صحنه پنالتی و گل مهدی عبدی دچار اشتباه نمی‌شدند، به طور قطع این پیروزی برای پرسپولیس پررنگ تر می‌شد.

اسدی در مورد بازی پیش روی پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان که پیش درآمدی برای دربی محسوب می‌شود، به خبرنگار برنا گفت: در حال حاضر پرسپولیس باید بازی به بازی برای دیدارهای پیش روی خود برنامه‌ریزی کند و نه به اسم حریفان کاری داشته باشد و نه به جدول و جایگاه آنها نگاه کند. پیروزی که پرسپولیس برابر صنعت‌نفت به دست آورد شرایط این تیم را هم از نظر روحی و هم از جهت فنی بهبود بخشید و حالا باید تمام تمرکز بچه ها روی بازی بعدی باشد. اگرچه نفت مسجدسلیمان در نیمه پایین جدول قرار دارد اما همه تیم‌ها برابر پرسپولیس با چند برابر توان به میدان می‌آیند و این مساله کار را برای پرسپولیس روبروی هر حریفی سخت می‌کند. اگر پرسپولیس نمایش نیمه دومش برابر نفت را مقابل حریفان بعدی تکرار کند، هیچ تیمی نمی تواند جلودار این تیم شود.

وی با اشاره به امتیاز میزبانی پرسپولیس در بازی‌های پیش‌رو تاکید کرد: امیدوارم روند حضور هواداران (هرچند به صورت محدود) در بازی‌های بعدی هم تکرار شود تا پرسپولیس با حضور هوادارانش با روحیه و انرژی دوچندان بتواند با پیروزی‌های ادامه‌دار، خیلی زود به صدر جدول رسیده و جا پای خود را آنجا محکم کند.

انتهای پیام// 4

نظر شما