گرایی: مردم با هر لقبی که دوست دارند صدایم بزنند/ به دلیل خستگی قید حضور در لیگ را زدم

۱۴۰۰/۰۹/۱۹ - ۰۶:۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۲۷۱۸۸۰
گرایی: مردم با هر لقبی که دوست دارند صدایم بزنند/ به دلیل خستگی قید حضور در لیگ را زدم
قهرمان المپیک توکیو و جهان گفت: مرد یخی لقبی است که اتحادیه جهانی انتخاب کرده اما مردم با هر لقبی که دوست دارند صدایم کنند.

دیدار فینال لیگ برتر کشتی فرنگی میان تیم‌های سینا صنعت ایذه و فولادین ذوب آمل در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی در حالی برگزار شد که تیم فولادین ذوب آمل در حالی که 4 مبارزه نخست را برابر سینا صنعت شکست خورده بود، در 6 مبارزه بعدی صاحب برتری شد تا در نهایت با برتری 6 بر 4، عنوان قهرمانی لیگ برتر کشتی فرنگی را از آن خود کند.

محمدرضا گرایی، قهرمان المپیک توکیو و جهان، درباره سطح کیفی این دوره از رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: امسال در لیگ بازی نکردم ولی روز فینال شاهد مسابقات خوبی بودیم که به نظر می رسد در کل مسابقات لیگ این دوره هم مانند ادوار گذشته از نظر فنی در سطح بالایی برگزار شده است. البته جای تماشاگران خالی بود که امیدوارم برای مسابقات بعدی بتوانند بازی ها را در سالن تماشا کنند.

وی افزود: سال 2021 روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم ابتدا که درگیر مسابقات کسب سهمیه بودیم و بعد از آن هم رقابت های المپیک توکیو و در نهایت مسابقات جهانی نروژ اما خوشبختانه با خاطره خوشی این سختی‌ها برایم به پایان رسید. کمی هم خسته بودم و ترجیح دادم استراحت کنم و به همین دلیل در لیگ کشتی نگرفتم.

دارنده مدل طلای جهان خاطرنشان کرد: از اسفند اردوهای تیم ملی شروع خواهد شد. البته قبل از آن سایر کشتی گیران در مسابقات جام تختی حاضر خواهند شد که بخشی از چرخه انتخابی تیم ملی است. در کل چرخه مناسبی طراحی شده است. همچنین دو رویداد حساس بازی های آسیایی و جهانی را در پیش داریم که امیدوارم بتوانیم سال جدید را هم با موفقیت آغاز و به پایان برسانیم.

فرنگی‌کار تیم ملی درباره انتخاب لقب مرد یخی نیز گفت: مرد یخی لقبی است که اتحادیه جهانی به طور رسمی آن را برای من انتخاب کرده است. شاید این لقب به دلیل چهره آرامم باشد اما در نهایت لقب مورد علاقه مند آن لقبی است که مردم آن را انتخاب کنند.

انتهای پیام// 3

نظر شما