گل‌محمدی: بازیکنان از جان مایه گذاشتند/ بازهم دل هواداران را شاد می‌کنیم

۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۴:۴۰
کد خبر: ۱۲۸۰۰۷۹
گل‌محمدی: بازیکنان از جان مایه گذاشتند/ بازهم دل هواداران را شاد می‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانم برای بردن این بازی از جان مایه گذاشتند.

به گزارش برنا؛ یحیی گل‌محمدی که مردانش امشب سومین پیروزی پیاپی خود را به سومین شکست پی در پی یکی از رقبای خود در جدول مسابقات گره زدند، در پایان این مسابقه در کنفرانس خبری اظهار داشت: از همه هواداران مان در اراک که با شور و اشتیاق زیادی ما را همراهی کردند تشکر می‌کنم. برد بسیار ارزشمندی را به دست آوردیم. برای ما، سه امتیاز این مسابقه در جدول و لیگ مهم بود. بازی راحتی نبود اما با تلاش بچه‌ها برنده شدیم.

وی ادامه داد: در شروع بازی مقداری تحت تاثیر زمین ناهموار و قدرت تیمی حریف بودیم ولی در ادامه روند کارمان خیلی بهتر شد و توانستیم جریان بازی را کنترل کنیم. توانستیم بیشتر توپ را به جریان بیندازیم و همکاری تیمی خوبی داشتیم. روی این همکاری و بازی ترکیبی هم توانستیم به گل‌ برسیم. در نیمه دوم هم موقعیتی به حریف ندادیم. توانستیم بازی را خوب کنترل کرده و خوب هم ضد حمله زدیم. در مجموع بازی خوبی انجام داده و خیلی تمرکز خوبی داشتیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: بازیکنانم برای بردن این بازی از جان مایه گذاشتند. همه ما و هواداران از تک‌تک بازیکنان تشکر کرده و به خاطر غیرت و شرفی که در زمین گذاشتند، به همه آنها درود می‌فرستیم. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم. امسال کارمان سخت‌تر از سال‌های گذشته است و ان‌شاءالله دل هواداران را بازهم شاد می‌کنیم.

گل محمدی اضافه کرد: قبل از بازی هم گفتم این یک مسابقه فنی است و بازیکنان دو تیم فنی هستند. حیف است این بازی در زمین چمن خوب و ورزشگاه‌های مجهز دو تیم برگزار نشود. نمی‌خواهم به ورزشگاه اراک بی‌احترامی کنم اما واقعا برای دیدار سپاهان و پرسپولیس مناسب نبود. در این زمین بیشتر روی اتفاقات و کارهای ایستگاهی گل زده می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: بازی در چنین زمینی از لحاظ فنی تحت تأثیر قرار می‌گیرد اما به هر صورت برخی مواقع مجبوریم به بازی در زمین‌هایی عجیب و غریب تن بدهیم. ما بازی را بردیم اما رأیی که دادند عجیب و غریب بود و به نظر من درست نبود. دو تیم ورزشگاه‌های مجهز دارند و باید از زمین‌های‌شان استفاده کنند. این رأی به سود تیم‌های دیگر است و ما از آن ضرر می‌کنیم. برای صدور یک رأی باید منافع تمام باشگاه‌ها در نظر گرفته شود.

یحیی در مورد ارزیابی‌اش از عملکرد سپاهان در این مسابقه و شکست‌های اخیر شاگردان محرم نویدکیا پاسخ داد: سپاهان به عنوان یک رقیب همیشه برای ما قابل احترام است. من نباید درباره حریف صحبت کنم. به هر صورت در فوتبال چنین اتفاقاتی می‌افتد. شاید این اتفاقات برخی مواقع در فوتبال بیفتد و این مسائل طبیعی است. در ادامه برای تیم خوب سپاهان آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز