سیامک نعمتی: فوتبال را به جنگ تبدیل نکنید

۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۹:۲۷:۰۴
کد خبر: ۱۲۸۰۰۹۳
سیامک نعمتی: فوتبال را به جنگ تبدیل نکنید
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این فوتبال است و نباید آن را به جنگ تبدیل کرد. ما هم در این بازی به دنبال سه امتیاز بودیم که آن را برابر تیم خوبی مثل سپاهان به دست آوردیم.

به گزارش برنا؛ سیامک نعمتی پس از پیروزی دلچسب سرخپوشان برابر سپاهان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به همه هواداران تبریک می‌گویم. ممنون هستم که از ما حمایت می‌کنند. برد خوبی بود. سپاهان تیم خوبی است و برای قهرمانی تلاش می‌کند. ما باید برای رسیدن به بالای جدول سه امتیاز را کسب می‌کردیم که این اتفاق رخ داد. از نظر کیفی شرایط زمین تأثیرگذار بود، نمی گویم در حد ضعیف اما زمین بازی معمولی بود و تیم‌ها نمی‌توانستند بازی خود را آنطور که باید ارائه دهند اما سه امتیاز برای ما مهم بود که آن را کسب کردیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره شرایط سخت پرسپولیس در نتایج که به چند هفته قبل‌تر برمی‌گشت ادامه داد: همه تیم‌های بزرگ دنیا ممکن است با چنین شرایطی روبه‌رو بشوند و در چند هفته شرایط بدی داشته باشند. ما آن مرحله را پشت سر گذاشتیم، بازی به بازی بهتر شدیم، امتیاز گرفتیم و تلاش‌مان این است که در ادامه امتیازات لازم را جمع کنیم تا به قهرمانی برسیم.

نعمتی درباره شکسته شدن طلسم زمین اراک خاطر نشان کرد: این صحبت‌ها تاثیرگذار است. البته ما با صحبت کادر فنی و بزرگان تیم قرار شد ثابت کنیم این حرف‌ها خرافات است و می‌توانیم در این زمین هم پیروز شویم.

خبرنگاران در ادامه درباره پوستر طراحی شده توسط باشگاه سپاهان سوال کردند که بازیکن پرتلاش پرسپولیس گفت: در این خصوص آنها پاسخگو باشند و این را نباید من پاسخ بدهم. البته این موضوع ارتباطی به بازیکنان سپاهان و کادر فنی ندارد. به نظر من کسانی که اموری از این قبیل مانند طراحی پوستر را انجام می‌دهند باید باعث شوند تیم‌ها به هم نزدیک بشوند. این فوتبال است و نباید آن را به جنگ تبدیل کرد. این موضوع هم از اطرافیان تیم شروع می‌شود.

انتهای پیام//

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز