امیری: اراده کنیم، کار بزرگ انجام می‌دهیم

۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۹:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۰۰۹۴
امیری: اراده کنیم، کار بزرگ انجام می‌دهیم
هافبک انرژیک پرسپولیس خوشحال از پیروزی تیمش گفت: سپاهان تیم خیلی خوبی است که جای تبریک دارد ولی ما هم نشان دادیم؛ هر زمان که اراده کنیم و شرایط مناسب باشد، کارهای بزرگی انجام می‌دهیم.

به گزارش برنا؛ وحید امیری در پایان مسابقه با سپاهان از هفته دوازدهم، پس از تبریک به سپاهان برای بازی خوب، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واقعاً به سپاهان تبریک می‌گویم. آنها تیم خیلی خوبی دارند ولی امروز ما هم نشان دادیم هر موقع اراده کنیم و شرایط مساعد باشد می‌توانیم کار بزرگی را انجام بدهیم.

وی افزود: به نظرم در روزی که کیفیت زمین بالا نبود سه امتیاز مهم را گرفتیم و مطمئن هستم در ادامه خیلی به دردمان می‌خورد. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که تیم را به شرایط ایده‌آلی که خودمان و هواداران انتظار داریم، برسانیم.

هافبک پرسپولیس در خصوص انتخاب ورزشگاه اراک به عنوان زمین بی‌طرف برای برگزاری این بازی عنوان کرد: سپاهان میزبان بود و آنها باید تصمیم می‌گرفتند. ما هم تابع این تصمیم بودیم. خدا را شکر برای ما بد نشد و توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

امیری در خصوص اینکه پیش از به ثمر رسیدن گل پرسپولیس حرکت او نشان داد آمادگی بالایی دارد، گفت: هر موقع اتفاق مثبتی در تیم می‌افتد از دروازه‌بان تا خط حمله همه دخیل هستند. سه امتیاز امروز مزد تلاش و زحمت تیم ما در 96 دقیقه بود. امیدوارم  همین اتحاد را حفظ کنیم تا پایان فصل قهرمان شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حواشی ایجاد شده از سوی سپاهان قبل از بازی، انگیزه پرسپولیس را بیشتر کرد، اظهار داشت: نه، اطلاعی ندارم. تیم ما به دنبال حواشی نیست. در این چند سال فقط کاری که بلد هستیم را انجام دادیم فقط در زمین جنگیدیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام//

 

 

نظر شما